DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра госпітальної педіатрії >
Наукові праці. (Госпітальна педіатрія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18237

Название: Особливості медичної освіти в Україні в умовах воєнного часу
Другие названия: Features of medical education in ukraine during wartime
Авторы: Леженко, Геннадій Олександрович
Пашкова, Олена Єгорівна
Погрібна, Анастасія Олександрівна
Lezhenko, H. O.
Pashkova, O. Ye.
Pogribna, A. O.
Ключевые слова: медична освіта
асинхронна дистанційна освіта
синхронна дистанційна освіта
психічне здоров’я
воєнний стан
medical education
asynchronous distance education
synchronous distance education
mental health
martial law
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Леженко Г. О. Особливості медичної освіти в Україні в умовах воєнного часу / Г. О. Леженко, О. Є. Пашкова, А. О. Погрібна // Актуальні питання у сучасній науці. -2023. - № 3(9). – С. 422-439.
Аннотация: Станом на початок 2022 року українська освіта отримала новий виклик. На тлі продовження розгортання пандемії COVID-19 викладачі навчальних закладів мали переформатувати методику роботи зі здобувачами освіти згідно з умовами воєнного часу, зумовленими початком повномасштабної війни на території України внаслідок агресії Російської федерації. З початком повномасштабного вторгнення Російською федерацією на територію України, було прийняте безпрецедентне рішення переходу на онлайн-навчання у всіх регіонах. Беручи до уваги загальносвітовий досвід, ми мали на меті дослідити вплив умов повномасштабних воєнних дій на освіту, викладання та оцінювання студентів-медиків, наслідки для їхнього ментального здоров’я та планів щодо майбутньої кар’єри, досліджуючи їхній досвід роботи не тільки в умовах навчального процесу, але й з огляду на волонтерську, військово-медичну діяльність, а також інституційні відповіді на ці виклики. На сьогодні дистанційна онлайн-освіта студентів-медиків може бути реалізована у двох основних форматах: асинхронна дистанційна освіта та синхронна дистанційна освіта. Однією з нових моделей є формат «перевернутого класу», який є змішаним варіантом режиму навчання з асинхронним компонентом, який забезпечує студентів-медиків адаптованим гнучким розкладом, і синхронним компонентом, який пропонує взаємодію між студентами-медиками та викладачами. На сьогодні медичними навчальними закладами застосовується ряд новітніх технологій, які дозволяють опановувати клінічні навички. Оцінювання знань, умінь та навичок здобувачів освіти є безпрецедентно важливим чинником. Отримані результати дослідження мотивують нас до створення нових ефективних та об’єктивних методів оцінювання в умовах онлайн-навчання. Сучасні мета-історичні, загальносоціальні, пандемічні метаморфози зумовили гостру необхідність швидкого переходу до онлайн-викладання медицини та запровадження альтернативних методів оцінювання студентів. Водночас це створило проблеми з вибором місця проживання та плануванням майбутньої кар’єри студентів, а також викликало значний психологічний вплив на них. Студенти-медики виконують різноманітні «передові» ролі, при цьому їхні дії адаптуються до інституційних та національних потреб охорони здоров’я, а також до їхніх власних знань, досвіду та готовності, що розглядається багатьма студентами як важливий досвід навчання. As of the beginning of 2022, Ukrainian education faced a new challenge. The ongoing COVID-19 pandemic and the start of a full-scale war on the territory of Ukraine due to Russian aggression forced teachers of educational institutions to adapt their methodologies for working with students to wartime conditions. As a result of the invasion, an unprecedented decision was made to switch to online education in all regions. In light of these circumstances, we aimed to investigate the impact of full-scale military operations on the education, teaching, and assessment of medical students. We examined the consequences for their mental health and future career plans, explored their experiences working beyond the academic setting, and analyzed institutional responses to these challenges. Today, medical students can participate in distance online education in two main formats: asynchronous distance education and synchronous distance education. One innovative model is the "flipped classroom" format, which combines asynchronous and synchronous components to provide students with a flexible schedule and opportunities for interaction with faculty. Medical educational institutions also use the latest technologies to help students master clinical skills. However, it remains critical to develop effective and objective evaluation methods for online learning. The global experience of the pandemic and the war has created an urgent need for the quick transition to online teaching of medicine and alternative methods of student assessment. However, this has also created challenges for students in choosing a place of residence and planning their future careers, and has caused significant psychological impact. Medical students have taken on frontline roles and adapted their actions to institutional and national health needs, which has provided important learning experiences. In summary, this research highlights the impact of war and pandemic on medical education in Ukraine, and emphasizes the need for innovative approaches to online teaching and student assessment.
Описание: Леженко Г. О. - https://orcid.org/0000-0003-0851-4586; Пашкова О. Є. - https://orcid.org/0000-0002-3935-5103; Погрібна А. О. - https://orcid.org/0000-0002-7188-7150.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18237
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Госпітальна педіатрія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Актуальні питання 3(9)-423-440.pdf459,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь