DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18365

Название: Реалізація навчально-виховного потенціалу дисциплін гуманітарного циклу в умовах дистанційної освіти
Авторы: Козиряцька, Світлана Анатоліївна
Дата публикации: 2023
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Козиряцька С. А. Реалізація навчально-виховного потенціалу дисциплін гуманітарного циклу в умовах дистанційної освіти / С. А. Козиряцька // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині) : зб. матеріалів IV міжнар. наук.-практ. конференції, м. Запоріжжя, 23-24 лютого 2023 р. – Запоріжжя : ЗДМУ, 2023. – С. 135-137.
Аннотация: У статті розглянуто виховний потенціал гуманітарних дисциплін у контексті дистанційного навчання. Зокрема, вказано, що їх виховні завдання і можливості полягають не лише у підвищенні загальної культури й освіченості, але й у формуванні суспільно-духовних цінностей, свідомої громадянської позиції, уявлень про національну ідентичність, інформаційну культуру, визначенні інтелектуальних орієнтирів. Для цього доцільним визначено використання активних методів навчання, які стимулюють самостійне та критичне мислення, зокрема дискусій, «круглих столів», проблемно-пізнавальних завдань; використання аудіовізуальних матеріалів, що спонукають до аналізу та переосмислення. The article researches the educational potential of humanitarian disciplines in the context of distance education. In particular, their educational tasks and potential consist not only in raising general culture and education, but also in the formation of social and moral values, conscious citizenship, ideas about national identity, information culture, and the define of intellectual landmarks. The use of active learning methods for this purpose is very important, because they stimulate independent and critical thinking, in particular discussions, problem-cognitive tasks; the use of audiovisual materials that encourage analysis and rethinking.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18365
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Культурологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с135-137.pdf441,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь