DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакології та медичної рецептури з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Фармакологія та МР) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18426

Название: Підходи до підвищення ефективності лекційних занять на кафедрах медико-біологічного профілю
Авторы: Бєленічев, Ігор Федорович
Павлов, Сергій Васильович
Бухтіярова, Ніна Вікторівна
Єгоров, Артем Анатолійович
Морозова, Оксана Валентинівна
Бессараб, Георгій Ігнатович
Кучковський, Олег Миколайович
Риженко, Віктор Павлович
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2022
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Підході до підвищення ефективності лекційних занять на кафедрах медико-біологічного профілю / І. Ф. Бєленічев, С. В. Павлов, Н. В. Бухтіярова, А. А. Єгоров ,О. В Морозова. Г. І. Бесараб, О. М. Кучковський, В. П. Риженко // Фундаментальні та клінічні аспекти фармакології : зб. тез II науково-практичної конф. з міжнародною участю пам’яті професора В. В. Дунаєва, 22 листопада 2022 р., м. Запоріжжя / голова оргком.: Ю. М. Колесник. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2022. - С. 52-53.
Аннотация: З метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні фармакології, патофізіології, нормальної фізіології, патанатомії, біохімії, гістології та анатомії (дисциплін, що входять в КРОК-1) є вкрай необхідним широке використання як дидактичних, так і організаційно-управлінських засобів, широке використання якими подається як активне навчання.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18426
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медична інформатика)
Наукові праці. (Лабораторна діагностика)
Наукові праці. (Фармакологія та МР)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c52-53.pdf208,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь