DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакології та медичної рецептури з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Фармакологія та МР) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18431

Название: Метод "case-study" як складова вивчення фармакології у формуванні засад клінічного мислення
Авторы: Кучер, Тетяна Володимирівна
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2022
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Кучер Т. В. Метод "case-study" як складова вивчення фармакології у формуванні засад клінічного мислення / Т. В. Кучер // Фундаментальні та клінічні аспекти фармакології : зб. тез II науково-практичної конф. з міжнародною участю пам’яті професора В. В. Дунаєва, 22 листопада 2022 р., м. Запоріжжя / голова оргком.: Ю. М. Колесник. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2022. - С. 64-65.
Аннотация: Мета дослідження. Для з'ясування рівня професійності і компетентності в більшості країн використовується методика проблемного навчання «Case based learning» (CBL), як метод «активного навчання», якай базується на використанні конкретних сценаріїв («кейсів»), які нагадують або є, зазвичай, реальними прикладами та передбачає «проектування» логічних ланцюгів для формування остаточного рішення [Liu L. et al., 2019].
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18431
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Фармакологія та МР)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с64-65.pdf209,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь