DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18755

Название: Запровадження європейських стандартів вищої освіти в Україні: принципи академічної доброчесності в освітньо-науковому просторі ЗДМУ
Другие названия: Introduction of European standards of higher education in Ukraine: principles of academic integrity in the educational and scientific space ZSMU
Авторы: Федосєєва, Ольга Віталіївна
Євтушенко, Валентина Михайлівна
Фуклева, Лариса Анатоліївна
Зідрашко, Галина Анатоліївна
Громоковська, Тетяна Сергіївна
Fedoseeva, O. V.
Yevtushenko, V. M.
Fukleva, L. A.
Zidrashko, G. A.
Gromokovska, T. S.
Ключевые слова: академічна доброчесність
здобувачі освіти
професорсько-викладацький склад
університет
academic integrity
students
teaching staff
university
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Запровадження європейських стандартів вищої освіти в Україні: принципи академічної доброчесності в освітньо-науковому просторі ЗДМУ / О. В. Федосєєва, В. М. Євтушенко, Л. А. Фуклева, Г. А. Зідрашко, Т. С. Громоковська // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2022. - Т. 89, Вип. II. - С. 69-78. - https://doi.org/10.38014/osvita.2022.89.06.
Аннотация: Глибокі трансформації національної системи вищої освіти є результатом дії сукупності різноманітних чинників. Процес створення суспільства знань ставить сферу вищої освіти в центр не лише розвитку фундаментальної та прикладної науки, формування майбутніх соціальних та професійних еліт, він робить її в цілому відповідальною за інтерпретацію, розповсюдження та використання нового знання. Етика вищої школи, цінності, що лежать в основі її наукової та освітньої діяльності, принципи та правила взаємовідносин в кожному навчальному закладі, у викладацьких колективах, у взаємостосунках зі студентами є основою здатності академічної корпорації до дієвої саморегуляції та спроможності задовольнити запит суспільства. Таким чином усвідомлений моральний вибір, турбота про репутацію стають одним з основних механізмів внутрішньої саморегуляції професійної спільноти, визначають її етичні пріоритети, розстановку сил та логіку професійних комунікацій. Академічна доброчесність, як певний суспільний ідеал, має протидіяти надмірній комерціалізації університетів, їх інтенсивній бюрократизації, які руйнують не лише спроможність виконати свою соціальну місію, але й логіку їх існування. Порушення принципів академічної взаємодії, підрив корпоративної солідарності і довіри, скорочення професійного залучення, низька зацікавленість в активній діяльності академічної спільноти — все це стає наслідком обмеженості автономності академічного простору. Діяльність академічного співтовариства може бути ефективною тільки в тому випадку, якщо вона спирається на певний комплекс цінностей, які об`єднають дуже різних осіб в одну команду і надають сенсу їхній спільній діяльності. Академічна чесність в цій ситуації суттєво впливає на формування спільних підходів до організації праці, визначення посадових компетенцій та довіри, процедур прийняття рішень, сприйняття та розв`язання конфліктів тощо. В статті наведені принципові засади та досвід впровадження академічної доброчесності в освітньо-науковому просторі Запорізького державного медичного університету в рамках реалізації європейських стандартів закладів вищої освіти в Україні. The profound transformations of the national higher education system are the result of a combination of various factors. The process of creating a knowledge society puts the field of higher education at the center not only of the development of basic and applied science, the formation of future social and professional elites, it makes it generally responsible for the interpretation, dissemination and use of new knowledge. The ethics of higher education, the values that underlie its scientific and educational activities, the principles and rules of relationships in each institution, in teaching staff, in relationships with students are the basis of the academic corporation’s ability to effectively self-regulate and meet society’s demand. Thus, conscious moral choice, concern for reputation become one of the main mechanisms of internal self-regulation of the professional community, determine its ethical priorities, balance of power and logic of professional communications. Academic integrity, as a certain social ideal, must counteract the excessive commercialization of universities, their intensive bureaucratization, which destroys not only the ability to fulfill their social mission, but also the logic of their existence. Violation of the principles of academic interaction, undermining of corporate solidarity and trust, reduction of professional involvement, low interest in the active work of the academic community - all this is a consequence of the limited autonomy of the academic space. The activities of the academic community can be effective only if it is based on a certain set of values that unite very different people into one team and give meaning to their joint activities. Academic honesty in this situation significantly affects the formation of common approaches to the organization of work, the definition of job competencies and trust, decision-making procedures, perception and resolution of conflicts, and so on. The article presents the basic principles and experience of implementing academic integrity in the educational and scientific space of Zaporizhia State Medical University in the framework of the implementation of European standards of higher education institutions in Ukraine.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18755
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
Наукові праці. (Гістологія, цитологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
353-Текст статті-352-1-10-20230310-3.pdf185,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь