IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18756
|
Название: | Аналіз задоволеності здобувачів післядипломної освіти фармацевтичного профілю навчанням у дистанційному форматІ в умовах пандемії COVID-19 |
Другие названия: | Analysis of satisfaction of postgraduate education listeners in pharmaceutical profile with distance learning in the conditions of the COVID-19 Pandemic. |
Авторы: | Малюгіна, Олена Олександрівна Смойловська, Галина Павлівна Хортецька, Тая Володимирівна Єренко, Олена Костянтинівна Malyugina, O. O. Smoylovska, G. P. Khortetska, T. V. Yerenko, O. K. |
Ключевые слова: | фармацевтична освіта післядипломна освіта дистанційна освіта задоволеність pharmaceutical education postgraduate education distance education satisfaction |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Аналіз задоволеності здобувачів післядипломної освіти фармацевтичного профілю навчанням у дистанційному форматІ в умовах пандемії COVID-19 / О. О. Малюгіна, Г. П. Смойловська, Т. В. Хортецька, О. К. Єренко // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2022. - Т. 89, Вип. II. - С. 125-138. - https://doi.org/10.38014/osvita.2022.89.11. |
Аннотация: | Концепція безперервної освіти протягом життя вимагає від
фахівців фармацевтичної галузі постійного підвищення кваліфікації. Дослідження задоволеності споживачів (здобувачів
освіти) сприяє покращенню якості надання освітніх послуг та
дозволяє визначити перспективні напрямки розвитку. Метою
роботи є оцінка задоволеності здобувачів післядипломної освіти фармацевтичного профілю навчанням у дистанційному
форматі під час пандемії COVID-19 та розроблення рекомендацій щодо подальшого впровадження дистанційної освіти.
Дослідження проводилось протягом ІІ семестру 2020-2021
навчального року шляхом анонімного анкетування серед слухачів передатестаційних циклів підвищення кваліфікації спеціалізації «Загальна фармація», що проходили навчання у дистанційному форматі. Встановлено високу задоволеність здобувачів підвищенням кваліфікації у дистанційному форматі.
Виявлені найбільш актуальні форми навчальних активностей.
Встановлені основні проблеми, з якими стикались здобувачі
під час дистанційного навчання та рекомендовано шляхи їх
подолання. The concept of lifelong
learning requires continuing professional development of pharmaceutical professionals. Survey of consumer satisfaction (education
seekers) helps to improve the quality of educational services and
identifies promising areas of development. The aim of the work is to
assess the satisfaction of applicants for postgraduate education in
pharmaceutical education with distance learning during the pandemic
COVID-19 and to develop recommendations for further implementation
of distance education. The research was conducted during the
second semester of the 2020-2021 academic year by anonymous
questionnaires among listeners of pre-certification training cycles of
the specialization “General Pharmacy”, who were trained in a distance
format. High satisfaction of applicants with advanced training
in the distance format was established. The most actual forms of
educational activities are revealed. The main problems faced by
applicants during distance learning are identified and ways to overcome
them are recommended. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18756 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|