DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра інфекційних хвороб >
Наукові праці. (Інфекційні хвороби) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18757

Название: Використання інтерактивних методів навчання у формуванні професійних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів
Другие названия: The use of interactive teaching methods in the formation of professional competencies in students of Higher Educational Institutions.
Авторы: Оніщенко, Тетяна Євгенівна
Рябоконь, Олена Вячеславівна
Хелемендик, Анастасія Борисівна
Савельєв, Валерій Григорович
Глактіонов, Андрій Геннадійович
Onishchenko, T. Ye.
Ryabokon, O. V.
Helemendyk, A. B.
Savelev, B. H.
Glaktionov, A. H.
Ключевые слова: навчання
студенти
інтерактивні методи
teaching
students
interactive methods
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Використання інтерактивних методів навчання у формуванні професійних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, А. Б. Хелемендик, В. Г. Савельєв, А. Г. Глактіонов // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2022. - Т. 89, Вип. II. - С. 90-96. - https://doi.org/10.38014/osvita.2022.89.08.
Аннотация: У статті розглядаються питання формування професійних умінь, знань, компетентнісного підходу у розвитку творчої особистості студентів ВНЗ з використанням інтерактивних методів навчання. Сформульовані загальні принципи інтерактивного навчання, як спеціальної форми організації пізнавальної діяльності. Застосування інтерактивних технологій є необхідним для поліпшення якості освіти, створення комфортних умов навчання для активної взаємодії всіх учасників навчального процесу, активній участі в житті суспільства, професійній та особистісній самореалізації, спроможних до вирішення тих завдань, які ставить перед ним сучасність. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі виховують у студентів вміння активної участі в житті суспільства, професійної та особистісної самореалізації, володіти загально-професійними та інформаційно-аналітичними компетенціями. The article considers the issues formation of professional skills, knowledge, competence approach in the development of creative personality of university students with the use of interactive teaching methods. The general principles of interactive learning as a special form of cognitive activity organization are formulated. The use of interactive technologies is necessary to improve the quality of education, create comfortable learning conditions for active interaction of all participants in the learning process, active participation in society, professional and personal self-realization, able to solve the challenges posed by modernity. The use of interactive technologies in the educational process educates students in the ability to actively participate in society, professional and personal self-realization, to have general professional and information-analytical competencies.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18757
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Інфекційні хвороби)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
356-Текст статті-356-1-10-20230310.pdf146,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь