|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра інфекційних хвороб >
Наукові праці. (Інфекційні хвороби) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18757
|
Название: | Використання інтерактивних методів навчання у формуванні професійних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів |
Другие названия: | The use of interactive teaching methods in the formation of professional competencies in students of Higher Educational Institutions. |
Авторы: | Оніщенко, Тетяна Євгенівна Рябоконь, Олена Вячеславівна Хелемендик, Анастасія Борисівна Савельєв, Валерій Григорович Глактіонов, Андрій Геннадійович Onishchenko, T. Ye. Ryabokon, O. V. Helemendyk, A. B. Savelev, B. H. Glaktionov, A. H. |
Ключевые слова: | навчання студенти інтерактивні методи teaching students interactive methods |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Використання інтерактивних методів навчання у формуванні професійних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, А. Б. Хелемендик, В. Г. Савельєв, А. Г. Глактіонов // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2022. - Т. 89, Вип. II. - С. 90-96. - https://doi.org/10.38014/osvita.2022.89.08. |
Аннотация: | У статті
розглядаються питання формування професійних умінь, знань,
компетентнісного підходу у розвитку творчої особистості студентів ВНЗ з використанням інтерактивних методів навчання. Сформульовані загальні принципи інтерактивного навчання, як
спеціальної форми організації пізнавальної діяльності.
Застосування інтерактивних технологій є необхідним для поліпшення якості освіти, створення комфортних умов навчання для
активної взаємодії всіх учасників навчального процесу, активній участі в житті суспільства, професійній та особистісній самореалізації, спроможних до вирішення тих завдань, які ставить
перед ним сучасність. Використання інтерактивних технологій у
навчальному процесі виховують у студентів вміння активної
участі в житті суспільства, професійної та особистісної самореалізації, володіти загально-професійними та інформаційно-аналітичними компетенціями. The article considers the issues
formation of professional skills, knowledge, competence approach in
the development of creative personality of university students with
the use of interactive teaching methods. The general principles of
interactive learning as a special form of cognitive activity organization
are formulated. The use of interactive technologies is necessary
to improve the quality of education, create comfortable learning
conditions for active interaction of all participants in the learning
process, active participation in society, professional and personal
self-realization, able to solve the challenges posed by modernity.
The use of interactive technologies in the educational process educates
students in the ability to actively participate in society, professional
and personal self-realization, to have general professional
and information-analytical competencies. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18757 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Інфекційні хвороби)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|