IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії >
Наукові праці. (Фармацевтична хімія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18833
|
Название: | Experience of implementation of D-PBL methodology with virtual patients and medical errors in surgery at Zaporizhzhia state mdical university |
Авторы: | Avramenko, М. О. Furyk, O. О. Авраменко, Микола Олександрович Фурик, Олена Олександрівна |
Ключевые слова: | Problem-Based Learning virtual patients medical errors проблемно-орієнтоване навчання медичні помилки |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Avramenko М. О. Experience of implementation of D-PBL methodology with virtual patients and medical errors in surgery at Zaporizhzhia state mdical university / М. О. Avramenko, O. О. Furyk // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2018. - Т. 80, Вип. II. - С. 49-56. |
Аннотация: | The article presents data on implementation of D-Problem-Based
Learning method using virtual patients with medical errors in surgery
as part of the TAME: Training Medical Against Error project. Training
students in a safe environment using the D-PBL method with virtual
patients and medical errors in surgery contributed to athe improving
of level of knowledge in the discipline (p <0.01) and results of the
sub-test “Surgical profile” of the State Licensing Examination KROK-
2 (p <0,05), in comparison with the results of control group students.
A comparative analysis by gender showed that students of the 2nd
group (female) had higher (p <0.01) results compared to the 1st
group on the state licensing examination “KROK-2” and sub-test
“Surgical profile” of the State Licensing Examination KROK-2 (p <0,
05).In the future medical career it will become the basis for avoiding
medical errors, limiting further harm and improving overall healthcare
safety. У статті наведені дані щодо впровадженняя методу D-проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів
з медичними помилками в хірургії в рамках проекту «ТАМЕ:
навчання на медичних помилках». Навчання студентів у
безпечних умовах за методикою D-PBL з використанням
віртуальних пацієнтів з медичними помилками в хірургії сприяло
підвищенню рівня знань з дисципліни (р<0,01) й субтесту
«Хірургічний профіль» державного ліцензійного іспиту «КРОК-
2» (р<0,05), проти результатів студентів контрольної групи. При
порівняльному аналізі за гендерною ознакою виявлено, що
студенти ІІ групи (жіночої статі) мали вищі (р<0,01) результати
від І групи з державного ліцензійного іспиту «КРОК-2» та
субтесту «Хірургічний профіль» (р<0,05). У майбутній
професійній діяльності це стане основою запобігання медичних
помилок, зменшення шкоди та підвищення загального рівня
медико-санітарної допомоги. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18833 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Інфекційні хвороби) Наукові праці. (Фармацевтична хімія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|