DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії >
Наукові праці. (Фармацевтична хімія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18833

Название: Experience of implementation of D-PBL methodology with virtual patients and medical errors in surgery at Zaporizhzhia state mdical university
Авторы: Avramenko, М. О.
Furyk, O. О.
Авраменко, Микола Олександрович
Фурик, Олена Олександрівна
Ключевые слова: Problem-Based Learning
virtual patients
medical errors
проблемно-орієнтоване навчання
медичні помилки
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Avramenko М. О. Experience of implementation of D-PBL methodology with virtual patients and medical errors in surgery at Zaporizhzhia state mdical university / М. О. Avramenko, O. О. Furyk // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2018. - Т. 80, Вип. II. - С. 49-56.
Аннотация: The article presents data on implementation of D-Problem-Based Learning method using virtual patients with medical errors in surgery as part of the TAME: Training Medical Against Error project. Training students in a safe environment using the D-PBL method with virtual patients and medical errors in surgery contributed to athe improving of level of knowledge in the discipline (p <0.01) and results of the sub-test “Surgical profile” of the State Licensing Examination KROK- 2 (p <0,05), in comparison with the results of control group students. A comparative analysis by gender showed that students of the 2nd group (female) had higher (p <0.01) results compared to the 1st group on the state licensing examination “KROK-2” and sub-test “Surgical profile” of the State Licensing Examination KROK-2 (p <0, 05).In the future medical career it will become the basis for avoiding medical errors, limiting further harm and improving overall healthcare safety. У статті наведені дані щодо впровадженняя методу D-проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів з медичними помилками в хірургії в рамках проекту «ТАМЕ: навчання на медичних помилках». Навчання студентів у безпечних умовах за методикою D-PBL з використанням віртуальних пацієнтів з медичними помилками в хірургії сприяло підвищенню рівня знань з дисципліни (р<0,01) й субтесту «Хірургічний профіль» державного ліцензійного іспиту «КРОК- 2» (р<0,05), проти результатів студентів контрольної групи. При порівняльному аналізі за гендерною ознакою виявлено, що студенти ІІ групи (жіночої статі) мали вищі (р<0,01) результати від І групи з державного ліцензійного іспиту «КРОК-2» та субтесту «Хірургічний профіль» (р<0,05). У майбутній професійній діяльності це стане основою запобігання медичних помилок, зменшення шкоди та підвищення загального рівня медико-санітарної допомоги.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18833
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Інфекційні хвороби)
Наукові праці. (Фармацевтична хімія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
219-Текст статті-218-1-10-20200323.pdf215,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь