DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18857

Название: Индивидуализация обучения иностранных студентов в контексте коммуникативно-когнитивного подхода
Авторы: Гейченко, Е. И.
Васецкая, Л. И.
Гейченко, Катерина Іванівна
Васецька, Лариса Іванівна
Ключевые слова: principles of individualization
variability
openness of training programs
language acquisition strategies
foreigners
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Гейченко Е. И. Индивидуализация обучения иностранных студентов в контексте коммуникативно-когнитивного подхода / Е. И. Гейченко, Л. И. Васецкая // ScienceRise. - 2015. - Т. 2, N 1. - С. 58-62. - https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.37397.
Аннотация: In this article the aspects of individualization - the factor of effectivity of foreign language studying by students - non-philologists are considered. The principle of individualization is grounded as the basic principle of the communicative and cognitive method to studying of the foreign language communications. The methodical models of individualization of studying are suggested. The interrelationship of the qualities of the students and the methods of studying are described. It is shown the main principles of individualization and the main components, which create the strategy of the individualization of the studying of the foreigners
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18857
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (ЦПІГ)
Наукові праці. (Мовна підготовка)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
37397-Article Text-72677-1-10-20150219.pdf362,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь