|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19514
|
Название: | Формування естетичного мислення майбутніх лікарів |
Другие названия: | Formation of aesthetic thinking of future doctors |
Авторы: | Орел-Халік, Юлія Владиславівна |
Ключевые слова: | естетичний смак естетичне мислення фахова підготовка лікарі заклад вищої освіти МОЗ України aesthetic taste aesthetic thinking professional training doctors institution of higher education of the Ministry of Health of Ukraine |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Видавничий дім «Гельветика» |
Библиографическое описание: | Орел-Халік Ю. В. Формування естетичного мислення майбутніх лікарів / Ю. В. Орел-Халік // Інноваційна педагогіка. – 2023. - Вип. 59.- С.163-166. - DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/59.34. |
Аннотация: | У статті розглянуто сутність формування
естетичного мислення майбутніх лікарів.
Встановлено, що цей процес багатогранний та різноплановий.
Обґрунтовано, що естетичне мислення не
тільки формує моральний облік представників медичної галузі, але і створює ту необхідну морально-психологічну атмосферу, яка
стимулює високоморальні вчинки, регулює
поведінку лікарів, примушує їх діяти за законами краси.
Доведено,що високий рівень художньо-естетичного мислення фахівця зумовлює в нього
прагнення до привнесення оригінального,
естетичного начала у свою професійну
працю, здійснення її за законами краси.
З’ясовано, що необхідність формування
естетичного мислення студентів медичних
ЗВО обумовлена рядом причин: акцентуванням уваги на соціальному змісті й естетичних аспектах майбутньої діяльності, їх
необхідності для досягнення гармонійних
відносин між лікарем та пацієнтом; формуванням високих моральних ідеалів.
Доведено, що реалізація етапно-концентричної побудови процесу формування
естетичного мислення майбутніх лікарів
полягає в складності та багатогранності
процесу його формування.
Таким чином, специфіка підготовки майбутніх лікарів полягає у тому, що подання всіх
предметів здійснюється у вигляді послідовного викладу основних питань. Визначено й
теоретично обґрунтовано особливу роль
самостійної та позааудиторної роботи
студентів.
У статті проаналізовано модель формування естетичного смаку майбутніх лікарів,
де педагогічний процес умовно розподілено
на три етапи, детально описано кожен з
етапів.
Нами визначено організаційно-педагогічні
умови формування естетичного смаку у
студентів ЗВО МОЗ України.
Вважаємо, що дотримання зазначених умов
має забезпечити ефективне оволодіння
необхідними для фахової діяльності вміннями
та якостями; сформованість професійно-
естетичного тезаурусу; вміння знаходити
прекрасне та отримувати задоволення від
своєї фахової діяльності; вміння втілювати
на практиці здобуті знання. The article discusses the essence of the formation
of aesthetic thinking of future doctors. It has
been established that this process is multifaceted
and diverse.
It was substantiated that aesthetic thinking not
only forms the moral account of representatives
of the medical field, but also creates the necessary
moral and psychological atmosphere that
stimulates highly moral actions, regulates the
behavior of doctors, forces them to act according
to the laws of beauty.
It has been proved that the high level of artistic
and aesthetic thinking of a specialist causes him
to bring an original, aesthetic principle to his professional
work, to implement it according to the
laws of beauty.
It was found out that the need to form the aesthetic
thinking of students of medical higher
education institutions is due to a number of reasons:
emphasizing the social content and aesthetic
aspects of future activities, their necessity
to achieve harmonious relations between the
doctor and the patient; formation of high moral
ideals.
It has been proved that the implementation of
the stage-concentric construction of the process
of forming the aesthetic thinking of future doctors
depends on the complexity and multifaceted
nature of the process of its formation.
Thus, the specificity of the training of future
doctors is conducted in the form of a sequential
presentation of the main subjects. The special
role of students' independent and extracurricular
work is determined and theoretically substantiated.
The article analyzes the model of the formation
of the aesthetic taste of future doctors, where the
pedagogical process is conventionally divided
into three stages, each stage is described in
detail.
It was determined the organizational and pedagogical
conditions for the formation of aesthetic
taste among students of the Ministry of Health of
Ukraine.
We believe that compliance with the specified
conditions should ensure effective mastery of
the skills and qualities necessary for professional
activity; the formation of the professional
and aesthetic thesaurus; the ability to find beauty
and get satisfaction from one's professional activity;
the ability to put the acquired knowledge into
practice. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19514 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|