|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19595
|
Название: | Адаптація в іншомовному середовищі як фактор становлення ідентичності майбутніх іноземних фахівців з медицини |
Другие названия: | Adaptation and identity formation of international students. Strategies of differentiation in the intergroup environment |
Авторы: | Рагріна, Жанна Михайлівна Репетун, Альона Костянтинівна Ragrina, Zh. M. Repetun, A. K. |
Ключевые слова: | «культурний шок» «мовний шок» адаптація ідентичність іноземні студенти іноземна мова комунікативна компетенція міжгрупове середовище мотивація “culture shock” “language shock” adaptation identity foreign students foreign language communicative competence intergroup environment motivation |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Рагріна Ж. М. Адаптація в іншомовному середовищі як фактор становлення ідентичності майбутніх іноземних фахівців з медицини / Ж. М. Рагріна, А. К. Репетун // Педагогічні науки: теорія та практика. 2023. - № 2 (46). – С. 100-104. - https://doi.org/10.26661/2786-5622-2023-2-14. |
Аннотация: | У статті висвітлено визначення поняття «культурний шок», «культурна
втома», «мовний шок». Розглянуто різні погляди щодо трактування
терміна. Проаналізовано різні стадії культурного шоку. Авторами
вивчено низку чинників, які впливають на процес адаптації та
становлення ідентичності іноземних студентів, зокрема мовні та
культурні бар’єри, культурний шок та інші фактори. Доведено роль
міжгрупових відносин у формуванні ідентичності іноземного студента.
Виокремлено й описано роль викладача в становленні ідентичності
іноземного студента. Схарактеризовано гіпотезу афективного фільтра,
розглянуто типи тривожності та їх вплив під час опанування іншої
мови й становлення ідентичності іноземного студента. Розроблено
рекомендації щодо створення сприятливого середовища для навчання
і життя іноземних студентів у новій країні та запропоновано способи
поліпшення якості навчання для новоприбулих інофонів. Описано
ефективні методи та стратегії вивчення другої мови як важливого етапу
адаптації та становлення ідентичності іноземних студентів. Приділено
увагу концепції категоризації та теорії міжгрупової поведінки. Докладно
висвітлено модель послідовності розвитку категорій, які впливають на
вивчення другої мови. Авторами розглянуто фактори, що впливають
на ефективність засвоєння другої іноземної мови. Розкрито поняття
соціометричної, рефентометричної та етнолінгвістичної диференціації.
Схарактеризовано й описано суперечності теорії етнолінгвістичної
ідентичності. Приділено увагу опису соціально-освітньої моделі
засвоєння іншої мови. Встановлено складники успішного опанування
іноземної мови, наголошено на мотиваційному складнику. Акцентовано
увагу на поєднанні мовних здібностей та інтегративної мотивації як
на сполученні факторів, що впливають на адаптацію та становлення
ідентичності іноземного студента в навчальній групі. The article describes the definitions of “culture shock”, “cultural fatigue”,
“language shock”. The authors consider different views on the interpretation
of the term. Different stages of “culture shock” are analysed. The authors
have studied a number of factors that influence the process of adaptation
and identity formation of foreign students, including language and cultural
barriers, culture shock and other factors. Also, the role of intergroup relations
in the formation of foreign students’ identity is proved. In addition, the role
of the teacher in the formation of the foreign student’s identity is highlighted
and described. The hypothesis of the affective filter is described, the types
of anxiety and their influence on the process of learning another language
and the formation of foreign students’ identity are considered. The authors
develop recommendations for creating a favourable environment for studying
and living of foreign students in a new country and suggest ways to improve
the quality of education for newly arrived foreigners. Effective methods and
strategies for learning a second language as an important stage of adaptation
and identity formation of foreign students are described. The authors focus on
the concept of categorisation and the theory of intergroup behaviour. The model
of the sequence of development of categories that influence second language
learning is presented in detail. The authors consider the factors influencing the
effectiveness of second language acquisition. Also, the concepts of sociometric,
reflexive and ethnolinguistic differentiation are revealed. The characteristics
and contradictions of the theory of ethnolinguistic identity are described. The
authors describe the socio-educational model of second language acquisition.
The components of successful foreign language acquisition are identified,
the motivational component is emphasised. The authors emphasise the
combination of linguistic abilities and integrative motivation as a combination
of factors influencing the adaptation to the formation of a foreign student’s
identity in a study group. |
Описание: | Рагріна Ж. М. - orcid.org/0000-0002-7823-5630;
Репетун А. К. - orcid.org/0000-0001-6777-5087. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19595 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|