|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19713
|
Название: | Smart-technology in the asynchronic system of teaching english to smart medical students |
Другие названия: | Смарт-технології в асинхронному навчанні англійської мови smart студентів-медиків |
Авторы: | Volkova, G. K. Wieler, G. O. Волкова, Галина Костянтинівна Вілер, Ганна Олександрівна |
Ключевые слова: | SMART-students SMART-learning asynchronic teaching senior medical students foreign languages acquisition advanced level professional competences SMART-технології SMART-студенти медичних вишів розумна освіта англійська мова за професійним спрямуванням навчальний процес професійні компетентності просунутий рівень |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Запоріжжя : КПУ |
Библиографическое описание: | Volkova G. K. Smart-technology in the asynchronic system of teaching english to smart medical students / G. K. Volkova, G. O. Wieler // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2022. - Т. 1, Вип. 79. - С. 76-81. - https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.79.1.16. |
Аннотация: | The article is devoted to the problem of reconsidering approaches to the implementation of existing information
technologies, analysis and evaluation of their use in the educational process in order to improve students'
cognitive abilities, development of independence, self-affirmation of young people in acquiring and developing
professional competencies in the 21st century. The article presents the purpose, objectives and content of
Smart education in the Smart-society system, analyzes the features of organization of the educational process
using SMART-technologies in foreign language classes in higher medical educational institutions. Nowadays,
Smart-learning draws on and highly depends on the use of cloud technologies as well as a wide range of
available modern programme applications and other additional options of virtual communication. Such efficient
facilities enable young people to get proper education, realize their creative and intellectual potential within the
framework of intermediated contact with a teacher and without a fixed place of training.
Witnessing an onward and continual transfer from e-learning to Smart-learning the authors present their
own experience in asynchronous learning process, as well as give recommendations for ensuring the practical
focus and effectiveness of the educational process, increased motivation and engagement of young people
in the learning process, implementation of various forms and types of educational activities in the English language
for professional purposes classes with senior medical students. Introduction of innovative approaches,
technologies and methods of work with foreign language material while its acquisition as well as developing
engagingly original exercises are sure to enhance foreign language skills acquisition in this new paradigm of
learning, which will definitely lead to formation of an efficient specialist who complies with the challenges of this
new SMART époque. Smart students, in their turn, are sure to get satisfaction with their professional growth as
well as comprehension of their readiness to work in the modern world of professional communication. Статтю присвячено проблемі переосмислення підходів до реалізації існуючих інформаційних
технологій, аналізу і оцінки можливостей їхнього використання в навчальному процесі з метою
підвищення когнітивних здібностей студентів, розвитку самостійності, самоствердження молоді
під час набуття та розвитку професійних компетентностей. Перед освітянами постає завдання
творчого переосмислення підходів до реалізації існуючих інформаційних технологій, аналізу й
оцінки можливостей їхнього використання в навчальному процесі з метою підвищення когнітивних
здібностей студентів та становлення самостійності та самоствердження молоді під час набуття
та розвитку професійних компетентностей.
У статті розкрито мету, завдання та зміст розумної (Smart) освіти у системі Smart-суспільства,
проаналізовано особливості організації навчального процесу з використанням SMART-технологій на
заняттях з іноземної мови у вищих медичних навчальних закладах. Авторами представлено власний
досвід роботи в умовах асинхронного навчання, а також подано рекомендації щодо забезпечення
практичної спрямованості та результативності навчального процесу; підвищеної мотивації молодих
людей до процесу навчання; втілення різноманітних форм і видів навчальної діяльності на заняттях
з англійської мови професійного спрямування зі студентами-медиками старших курсів. Організація
курсу «Англійська мова професійного спрямування: просунутий рівень» у медичному університеті
свідчить про те, що інформаційні технології у нашому сьогоденні повинні розглядатися як необхідний
елемент навчального процесу. Навчальні посібники, складені на основі сучасних інформаційних
матеріалів та укомплектовані інтерактивними вправами і комунікативними завданнями з
урахуванням Smart-технологій і підходів, є потужним засобом навчання і сприяють розвитку творчої
навчальної активності обох сторін навчального процесу. У свою чергу Smart-студенти отримують
разом із задоволенням від власних досягнень у медичній англійській усвідомлення своєї професійної
готовності до випробувань у всесвітньому просторі професійного і соціального спілкування. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19713 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|