|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19718
|
Название: | Система вправ для зростання професійної комунікації магістрів-ерготерапевтів |
Другие названия: | System of exercises for the professional communication’s growth of master’s ergotherapists |
Авторы: | Трегуб, Світлана Євгенівна Tregub, S. A. |
Ключевые слова: | магістри-ерготерапевти система вправ іншомовна комунікативна компетентність Masters’ ergotherapists exercise system foreign language communicative competence |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Запоріжжя : КПУ |
Библиографическое описание: | Трегуб С. Є. Система вправ для зростання професійної комунікації магістрів-ерготерапевтів / С. Є. Трегуб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2023. - Вип. 87. - С. 214-218. - https://doi.org/10.32840/1992-5786.2023.87.38. |
Аннотация: | Стаття присвячена аналізу існуючих типів вправ для навчання професійно-орієнтованої іноземної
мови і визначенню, які з них можуть бути використані для створення системи вправ для навчання
магістрів спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Предметом дослідження є система
вправ для формування навичок професійної комунікації магістрів-ерготерапевтів на прикладі фахового тексту «Aquatic Exercise». Проаналізовано сучасні концепції щодо типології вправ з навчання
професійно-орієнтованого читання в медичному закладі вищої освіти. Дано визначення таких понять
як «рецептивні вправи», «репродуктивні вправи», «комунікативні вправи» та «продуктивні вправи».
Наголошено на інтеграції професійних комунікативних знань магістрів-ерготерапевтів, яка полягає
в усвідомленому використанні фахової інформації під час іншомовної підготовки вищого медичного
закладу освіти. Визначено навчальний зміст, мета, предмет навчання та основні завдання дисципліни «Професійно-орієнтована іноземна мова». Виокремлені певні вміння і навички, набуті в процесі
формування комунікативної компетенції, а саме: інтерпретування професійно-орієнтованої лексики
іноземною мовою; демонстрування перекладу фахових лексичних одиниць; розвиток активного і
пасивного набору фахових термінів, вміння вести дискусію. Охарактеризовані особливості загальних та спеціальних компетенцій магістрів-ерготерапевтів. Проаналізовано блоки вправ, які спрямовані на формування комунікативного аспекту під час роботи з фаховим автентичним текстом.
Особливо наголошується на важливості використання тестового методу навчання, який сприяє
формуванню потужного іншомовного професійно-орієнтованого лексичного запасу та розвитку
комунікативної компетенції в процесі дистанційного навчання на платформі TEAMS. На нашу думку,
завдяки іншомовному фаховому читанню та вдало підібраному комплексу вправ майбутні ерготерапевти отримують точне та розширене розуміння конкретних лексичних питань, що одночасно
сприяє покращенню їх комунікативних навичок та забезпечить надійну основу для подальшого про-
фесійного діалогу на іноземній мові. The article is devoted to the analysis of the existing types of exercises for teaching a professionally oriented
foreign language and the determination of which can be used to create a system of exercises for training
Masters in specialty 227 “Physical therapy, ergotherapy”. The subject of the study is a system of exercises
for the formation of professional communicative skills of Master’s ergotherapists based on the example of
the professional text “Aquatic Exercise”. Modern concepts regarding the typology of exercises for teaching
professionally oriented reading in a medical higher education institution are analyzed. Definitions of such
concepts as “receptive exercises”, “reproductive exercises”, “communicative exercises” and “productive
exercises” are given. Emphasis is placed on the integration of professional communicative knowledge of
Master’s ergotherapists, which consists in the conscious use of professional information during foreign language
training at a higher medical institution of education. The educational content, purpose, subject of study and
main tasks of the discipline “Professionally oriented foreign language” have been determined. Certain abilities
and skills acquired in the process of forming communicative competence are singled out, namely: interpreting
professionally-oriented vocabulary in a foreign language; demonstrating the translation of professional lexical
units; development of an active and passive set of professional terms, the ability to conduct a discussion.
The features of the general and special competences of Master’s ergotherapists are characterized. Blocks of
exercises aimed at forming the communicative aspect while working with a professional authentic text were
analyzed. The importance of using the test learning method, which contributes to the formation of a powerful
foreign language professionally-oriented vocabulary and the development of communicative competence in
the process of distance learning on the TEAMS platform, is especially emphasized. In our opinion, thanks
to foreign language professional reading and a well-chosen set of exercises, future ergotherapists get an
accurate and expanded understanding of specific lexical issues, which simultaneously helps improve their
communication skills and provides a reliable basis for further professional dialogue in a foreign language. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19718 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|