IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19785
|
Название: | Використання онлайндошок як інструмента навчання під час проведення занять з української мови як іноземної дистанційно |
Авторы: | Коновальчук, Надія Олександрівна |
Ключевые слова: | онлайндошка дистанційна освіта онлайнзаняття візуалізація інструмент візуалізації наочність |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Chicago : BoScience Publisher |
Библиографическое описание: | Коновальчук Н. О. Використання онлайндошок як інструмента навчання під час проведення занять з української мови як іноземної дистанційно / Н. О. Коновальчук // Modern directions of scientific research development : Proceedings of XIII International Scientific and Practical Conference, Chicago, USA, 15-17 June 2022. - Chicago : BoScience Publisher, 2022. - P. 492-498. |
Аннотация: | Однією з основних проблем, з якою стикається викладач під час проведення занять дистанційно, це візуалізація навчального матеріалу. Адже візуалізація відіграє дуже важливу роль у процесі викладання, а при дистанційному викладанні роль візуалізації особливо важлива, адже протягом онлайнзаняття рівень уваги студентів знижується швидше, криза уваги наступає раніше, крім того, при викладанні української мови, як іноземної, якщо воно супроводжується лише голосовим поясненням викладача, у студента можуть виникнути труднощі з розумінням. Одним із провідних інструментів візуалізації є онлайндошки. Тому у статті розглядаються основні принципи візуалізації під час занять, обґрунтовується її необхідність, розглядаються можливості, основні функції та переваги онландошок перед іншими інструментами. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19785 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|