DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19853

Название: Аспекти поведінки обдарованих дітей та принципи побудови навчальних програм на основі комплексних міждисциплінарних зв’язків
Авторы: Лукіна, Ганна Михайлівна
Мікаєлян, Геннадій Ромеович
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Лукіна Г. М. Аспекти поведінки обдарованих дітей та принципи побудови навчальних програм на основі комплексних міждисциплінарних зв’язків / Г. М. Лукіна, Г. Р. Мікаелян // Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень : матеріали III Міжнар.наук. конф., м. Луцьк, 3 черв. 2022 р. - Луцьк : Європейська наукова платформа, 2022. - С. 210-214.
Аннотация: У статті наводяться основні особливості поведінки обдарованих дітей, ознаки обдарованості, різні визначення та уявлення про обдарованість. Зазначені мотиваційні та інструментальні аспекти поведінки обдарованих учнів. Інструментальний - характеризує способи їх діяльності. Мотиваційний -характеризує ставлення дитини до тієї чи іншій стороні дійсності, а також до своєї діяльності. Описані принципи побудови програм для обдарованих дітей, їх особливості та різновиди. Підкреслена роль навчальних закладів як справжніх місць розвитку обдарованості дитини.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19853
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с210-214.pdf6,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь