|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мікробіології, вірусології та імунології >
Наукові праці. (Мікробіологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19958
|
Название: | Відеофільми й телевізійні інтерв’ю як ефективні інструменти отримання студентами інформації в умовах дистанційного та асинхронного навчання |
Авторы: | Крупєй, Кристина Сергіївна Количева, Наталія Леонідівна Деген, Анна Сергіївна Кравченко, Г. В. |
Ключевые слова: | відеофільм телебачення інтерв’ю публічний виступ дистанційне й асинхронне навчання |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Відеофільми й телевізійні інтерв’ю як ефективні інструменти отримання студентами інформації в умовах дистанційного та асинхронного навчання / К. С. Крупєй, Н. Л. Количева, А. С. Деген, Г. В. Кравченко // Академічні студії. Педагогіка. - 2023. - Вип. 2. - С. 17-23. - https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.2.3. |
Аннотация: | В умовах війні та пандемії COVID-19 виникає потреба в актуалізації наявних форм навчальних занять та розробленні нових. За останні роки неабиякої актуальності та популярності серед студентів набули навчальні відеофільми. Перегляд відеороликів дозволяє студенту засвоїти не тільки теоретичний матеріал, але й практичну
частину заняття. Використання відеофільмів на навчальних заняттях або в режимі асинхронного навчання має
ряд переваг: у студента є постійний доступ до матеріалу та можливість завантаження / багаторазового перегляду /
зупинки відео для осмислення сприйнятої інформації; перегляд матеріалу не обмежується зоровим сприйняттям,
оскільки водночас глядач прослуховує усне мовлення лектора.
Створення якісних та інформативних відеоматеріалів потребує від викладача не тільки часу, але й технічного
оснащення та навичок зі складання сценарію і монтажу відеоряду. Автори пропонують впроваджувати в навчальний процес не тільки відеофільми, але й використовувати наукові інтерв’ю за участі викладачів кафедри / університету на практичних заняттях. Участь викладачів закладу вищої освіти в наукових телевізійних інтерв’ю не
тільки популяризує науку серед населення, але й виконує профорієнтаційну та навчальну функції. Головною перевагою участі викладача в науковому інтерв’ю є те, що технічні обов’язки зі знімання й монтажу відеоряду беруть
на себе співробітники телеканалу, а від науковця необхідна лише професійна й цікава подача інформації та мистецтво публічного мовлення. Завдяки впровадженню в навчальний процес таких відеопродуктів студенти мають
можливість не тільки візуалізувати матеріал, що вивчають, але й почути думки викладачів свого університету
й інших ньюзмейкерів. Ці елементи в навчальному процесі дозволять майбутнім фахівцям породжувати нові ідеї
у відповідних наукових галузях та розвивати аналітичні навички. Виходячи з досвіду авторів, в роботі представлені рекомендації викладачам, які вперше збираються виступити на телебаченні та готуються до наукового інтерв’ю. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19958 |
Располагается в коллекциях: | Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези Наукові праці. (Мікробіологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|