DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мікробіології, вірусології та імунології >
Наукові праці. (Мікробіологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19958

Название: Відеофільми й телевізійні інтерв’ю як ефективні інструменти отримання студентами інформації в умовах дистанційного та асинхронного навчання
Авторы: Крупєй, Кристина Сергіївна
Количева, Наталія Леонідівна
Деген, Анна Сергіївна
Кравченко, Г. В.
Ключевые слова: відеофільм
телебачення
інтерв’ю
публічний виступ
дистанційне й асинхронне навчання
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Відеофільми й телевізійні інтерв’ю як ефективні інструменти отримання студентами інформації в умовах дистанційного та асинхронного навчання / К. С. Крупєй, Н. Л. Количева, А. С. Деген, Г. В. Кравченко // Академічні студії. Педагогіка. - 2023. - Вип. 2. - С. 17-23. - https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2023.2.3.
Аннотация: В умовах війні та пандемії COVID-19 виникає потреба в актуалізації наявних форм навчальних занять та розробленні нових. За останні роки неабиякої актуальності та популярності серед студентів набули навчальні відеофільми. Перегляд відеороликів дозволяє студенту засвоїти не тільки теоретичний матеріал, але й практичну частину заняття. Використання відеофільмів на навчальних заняттях або в режимі асинхронного навчання має ряд переваг: у студента є постійний доступ до матеріалу та можливість завантаження / багаторазового перегляду / зупинки відео для осмислення сприйнятої інформації; перегляд матеріалу не обмежується зоровим сприйняттям, оскільки водночас глядач прослуховує усне мовлення лектора. Створення якісних та інформативних відеоматеріалів потребує від викладача не тільки часу, але й технічного оснащення та навичок зі складання сценарію і монтажу відеоряду. Автори пропонують впроваджувати в навчальний процес не тільки відеофільми, але й використовувати наукові інтерв’ю за участі викладачів кафедри / університету на практичних заняттях. Участь викладачів закладу вищої освіти в наукових телевізійних інтерв’ю не тільки популяризує науку серед населення, але й виконує профорієнтаційну та навчальну функції. Головною перевагою участі викладача в науковому інтерв’ю є те, що технічні обов’язки зі знімання й монтажу відеоряду беруть на себе співробітники телеканалу, а від науковця необхідна лише професійна й цікава подача інформації та мистецтво публічного мовлення. Завдяки впровадженню в навчальний процес таких відеопродуктів студенти мають можливість не тільки візуалізувати матеріал, що вивчають, але й почути думки викладачів свого університету й інших ньюзмейкерів. Ці елементи в навчальному процесі дозволять майбутнім фахівцям породжувати нові ідеї у відповідних наукових галузях та розвивати аналітичні навички. Виходячи з досвіду авторів, в роботі представлені рекомендації викладачам, які вперше збираються виступити на телебаченні та готуються до наукового інтерв’ю.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19958
Располагается в коллекциях:Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези
Наукові праці. (Мікробіологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c17-23.pdf461,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь