IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішніх хвороб 3 >
Наукові праці. (ВХ-3) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20038
|
Название: | "Кліпове" мислення як фактор формування підходу до інтерактивності освітнього процесу |
Другие названия: | "Clip" thinking as a factor of the approach formation to interactivity of the educational process |
Авторы: | Шеховцева, Тамара Григорівна Долінна, Марія Олександрівна Shekhovtseva, T. H. Dolinna, M. O. |
Ключевые слова: | вища освіта кліпове мислення інтерактивне навчання мотивація higher education clip thinking interactive education motivation |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Шеховцева Т. "Кліпове" мислення як фактор формування підходу до інтерактивності освітнього процесу / T Шеховцева, М. Долінна // European Humanities Studies. State and Society. - 2020. - Iss. 3. - С. 186-198. |
Аннотация: | Натепер актуальним питанням сучасної
системи освіти залишається удосконалення методів навчання, що
набуває особливого значення в умовах поширення «кліпового» мислення. Мета: оцінка застосування інтерактивного навчання як методу подолання негативних ефектів «кліпового» мислення та мотивації
студентів до навчання. Матеріал та методи дослідження. Об’єктом дослідження були студенти Запорізького державного медичного
університету. Основні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури та власний досвід застосування інтерактивного
навчання. Результати та їх обговорення. Створення та впровадження в освітній процес інтерактивного навчання з різних дисциплін
використовується в Запорізькому державному медичному університеті. Це дає можливість педагогічного впливу, який спонукає учнів
до розумової активності, до прояву творчого підходу і пошуку нових
ідей для вирішення різних завдань навчальної діяльності. Висновок:
впровадження інтерактивних методів навчання у освітній процес
дає можливість урізноманітнити заняття, створити комфортні
умови для навчання, що є основою формування мотивації до активізації педагогічного процесу. At the moment, the improvement of teaching
methods is the topic issue of the modern education system, which acquires
special meaning in the context of "clip" thinking spreading. Objective: to
evaluate the use of interactive learning as a way to overcome the negative
effects of "clip" thinking and motivate students to learn. Material and
methods of research. The object of the study were students of Zaporizhzhia
State Medical University. Basic methods: theoretical analysis of scientific
and methodical literature and own experience of interactive training
application. Results and discussion. Creation and introduction into the
educational process of interactive learning in various disciplines is used
in Zaporizhzhia State Medical University. This provides an opportunity
for pedagogical influence, which encourages students to mental activity,
to show creativity and search for new ideas to solve various problems of educational activities. Conclusion: introduction of interactive teaching
methods in the educational process makes it possible to diversify classes,
create comfortable conditions for learning, which is the basis for the
motivation formation to intensify the pedagogical process. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20038 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Клінічна фармакологія) Наукові праці. (ВХ-3)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|