DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20206

Название: Маркетинговий менеджмент при удосконаленні системи забезпечення протизаплідними засобами
Авторы: Ткаченко, Наталя Олександрівна
Маганова, Тамара Валеріївна
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ткаченко H. O. Маркетинговий менеджмент при удосконаленні системи забезпечення протизаплідними засобами / H. O. Ткаченко, Т. В. Маганова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. X наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 1 лист. 2021 р.). - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. - С. 235-236.
Аннотация: Мета роботи – дослідити зворотній зв’язок «фармація (система фармацевтичного забезпечення) – споживач контрацептивів (споживач – жінка)» для розробки концептуальної моделі удосконалення фармацевтичної допомоги при плануванні сім’ї (на засадах діаграми Ісікави).
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20206
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
pdf.pdf539,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь