|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20239
|
Название: | Особливості підготовки ерготерапевтів до ЄВІ |
Другие названия: | The peculiarities of the ergotherapists’ training for UEE |
Авторы: | Трегуб, Світлана Євгенівна Люшинська, Ганна Валеріївна Trehub, S. Ye. Liushynska, H. V. |
Ключевые слова: | магістри-ерготерапевти система вправ компетенція читання ЄВІ Masters’ ergotherapists system of exercises reading competence UEE |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Трегуб С. Є. Особливості підготовки ерготерапевтів до ЄВІ / С. Є. Трегуб, Г. В. Люшинська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2023. - Вип. 89. - С. 160-164. - https://doi.org/10.32782/1992-5786.2023.89.30. |
Аннотация: | Стаття присвячена аналізу практичного матеріалу для підготовки до Єдиного вступного іспиту
(ЄВІ) з англійської мови до магістратури та виокремленні найкращих завдань на прикладі спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» медичного ЗВО. Предметом дослідження є учбовий
матеріал для формування навичок компетенції читання (КЧ) магістрів-ерготерапевтів на прикладі
загально-наукових текстів і завдань до них. Проаналізовано сучасні концепції щодо класифікації видів
читання. Дано визначення таких понять як «ерготерапія», «ерготерапевт», «текстові вправи»
та вправи розділу «use of English». Наголошено на важливості формування компетенції читання
(КЧ) магістрів-ерготерапевтів, яка полягає в усвідомленні прочитаної інформації в залежності від
виду читання, а саме, ознайомлювальне, вивчаюче, переглядове та пошукове. Визначено навчальний зміст, мета, предмет навчання та основні завдання дисципліни «Англійська мова: підготовка
до ЄВІ». Виокремлені певні вміння і навички, набуті в процесі формування компетенції читання, а
саме: володіння 4-ма видами читання; демонстрування знання лексичних одиниць; розвиток активного і пасивного набору загально-побутової лексики, вміння виокремлювати головне та другорядне в
тексті; спиратись на ключові слова, швидко знаходити потрібну інформацію, обробляти її та диференціювати в залежності від завдання. Охарактеризовані особливості загальних та спеціальних
компетенцій магістрів-ерготерапевтів. Проаналізовано блоки вправ, які спрямовані на формування
аспекту читання під час роботи з автентичним текстом. Особливо наголошується на важливості
використання тестового методу навчання, який сприяє формуванню потужного іншомовного лексичного запасу та розвитку граматичного блоку в процесі дистанційного навчання на платформі
TEAMS. На нашу думку, читання як вид мовленнєвої діяльності та вдало підібраний комплекс завдань
до нього дає змогу майбутнім ерготерапевтам отримати певне розуміння роботи з різними видами
текстів та формує компетентність у читанні, що одночасно сприяє покращенню їх знань з читання
автентичних текстів з повним чи частковим розумінням та забезпечить надійну основу для складання іспиту з англійської мови до магістратури. The article is devoted to the analysis of practical material for the Unified Entrance Examination (UEE)
preparing in English for the master’s degree and highlighting the best tasks on the example of specialty
227 "Physical therapy, ergotherapy" of the medical higher education institution. The subject of the study is
educational material for the formation of competence skills’ reading (CR) of master’s ergotherapists based on
the example of general scientific texts and tasks related to them. Modern concepts regarding the classification
of reading’s types are analyzed. Definitions of such concepts as "ergotherapy", "ergotherapist", "text exercises"
and exercises of the section "use of English" are given. Emphasis is placed on the importance of the reading
competence formation (CR) of master’s ergotherapists, which consists in the awareness of read information
depending on the type of reading, namely, introductory, learning, review and search ones. The educational
content, purpose, subject of the study and main tasks of the discipline "English language: preparation for UEE"
have been defined. Certain abilities and skills acquired in the process of reading competence formation are
singled out, namely: mastery of 4 reading’s types; demonstrating knowledge of lexical units; development of
an active and passive set of everyday vocabulary, the ability to distinguish the main and the secondary content
in the text; rely on keywords, find the necessary information quickly, process it and differentiate depending
on the task. The general and special competencies’ features of Masters’ ergotherapists are characterized.
Blocks of exercises aimed at forming the reading aspect while working with an authentic text were analyzed.
The importance of using the test teaching method, which contributes to the formation of a powerful foreign
language vocabulary and the development of the grammar block in the process of distance learning on the
TEAMS platform, is especially emphasized. In our opinion, reading as a type of speech activity and a wellchosen
set of tasks for it enables future ergotherapists to gain a certain understanding of work with various
types of texts and forms reading competence, which simultaneously contributes to improving their knowledge
of reading authentic texts with complete or partial understanding and will provide a reliable basis for passing
the English language exam for the master’s degree. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20239 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|