|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра урології >
Наукові праці. (Урологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20301
|
Название: | Інтеграція інноваційних методів та підходів лікарем-викладачем |
Авторы: | Довбиш, Ігор Михайлович Коломоєць, Юлія Сергіївна |
Ключевые слова: | інноваційний метод педагогіка компетентность навчання освіта innovative method pedagogy competence training education |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Запорізький державний медико-фармацевтичний університет |
Библиографическое описание: | Довбиш І. М. Інтеграція інноваційних методів та підходів лікарем-викладачем / І. М. Довбиш, Ю. С. Коломоєць // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині) : зб. матеріалів V міжнар. наук.-практ. конференції, (28-29 лютого 2024 р). – Запоріжжя : ЗДМФУ, 2024. – С. 135-137. |
Аннотация: | Проблема лікаря-викладача, пов'язана з інтеграцією інноваційних методів та підходів у процес викладання, виводить на передовий план виклики, з якими зіштовхуються лікарі- викладачі. Дана проблема обумовлена відсутністю часу та ресурсів, суперечливістю з традиційними методами, невпевненістю в ефективності новацій, потребою в постійному професійному розвитку та культурними бар'єрами в охороні здоров'я. Для її розв'язання необхідно створити сприятливе середовище, яке враховує індивідуальні та системні аспекти, а також надає підтримку лікарям-викладачам у впровадженні інноваційних педагогічних методів та розвитку їхнього професійного потенціалу. The problem of the doctor-teacher, related to the integration of innovative methods and approaches in the teaching process, brings to the fore the challenges faced by doctor-teachers. This problem is due to the lack of time and resources, inconsistency with traditional methods, uncertainty in the effectiveness of innovations, the need for continuous professional development, and cultural barriers in health care. To solve it, it is necessary to create a favorable environment that takes into account individual and systemic aspects, and also provides support to teaching doctors in the implementation of innovative pedagogical methods and the development of their professional potential. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20301 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Урологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|