DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20325

Название: Дистанційна освіта у медичному університеті в умовах військового стану
Авторы: Звягіна, Ганна Олександрівна
Потоцька, Олена Іванівна
Ключевые слова: дистанційне навчання
змішана форма
синхронний та асинхронний режими
тьюторинг
blended learning
distance learning
synchronous and asynchronous modes
tutoring
Дата публикации: 2024
Издатель: Запорізький державний медико-фармацевтичний університет
Библиографическое описание: Звягіна Г. О. Дистанційна освіта у медичному університеті в умовах військового стану / Г. О. Звягіна, О. І. Потоцька // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині) : зб. матеріалів V міжнар. наук.-практ. конференції, (28-29 лютого 2024 р). – Запоріжжя : ЗДМФУ, 2024. – С. 185-190.
Аннотация: Статтю присвячено викладанню дисциплін у ВНЗ в дистанційному форматі. Увагу приділено з’ясуванню поняття «дистанційна освіта» та її основним режимам: синхронному і асинхронному, їх перевагам і недолікам. Виділено тьюторинг як особливу форму академічної підтримки та його місце в навчальному процесі. На прикладі Запорізького державного медико-фармацевтичного університету відображено роботу медичного ВНЗ в умовах воєнного стану. Розглянуто змішану форму навчання як більш зручну для викладання дисциплін практичного спрямування у медичному університеті. The article is devoted to the teaching disciplines at the university in a distance format. Attention is paid to clarifying the concept of "distance education". The modes of distance education are considered. The main advantages and disadvantages of synchronous and asynchronous modes are determined. Tutoring is highlighted as a special form of academic support. Its role in the educational process is determined. The main attention is paid to the work of the medical university during the martial law in Ukraine. The work of Zaporizhzhya State Medical and Pharmaceutical University was chosen as an example. An alternative form of distance learning is proposed ˗ blended learning. It is defined as more convenient for teaching practical disciplines.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20325
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Гістологія, цитологія)
Наукові праці. (Культурологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с185-190.pdf612,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь