|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20632
|
Название: | Гуманітарна складова в освіті як чинник формування світоглядних позицій студентської молоді |
Авторы: | Сидоренко, Оксана Василівна Козиряцька, А. |
Ключевые слова: | дисципліни гуманітарного циклу інтерактивні методики ситуаційна методика навчання особистісно-орієнтований підхід громадянська ідентифікація disciplines of the humanitarian cycle interactive methods situational teaching methods person-oriented approach civic identification |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Полтава : УМСА |
Библиографическое описание: | Сидоренко О. В. Гуманітарна складова в освіті як чинник формування світоглядних позицій студентської молоді / О. В. Сидоренко, С. А. Козиряцька // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24-25 листоп. 2022 р. - Полтава : УМСА, 2022. - С. 206-210. |
Аннотация: | У статті розглянуто засади викладання дисциплін гуманітарного спрямування
у закладах вищої освіти в контексті реалізації принципу єдності навчання й виховання
студентської молоді. Визначено наукові принципи викладання з урахуванням
суспільно-політичних особливостей, зокрема: національної спрямованості,
об ’єктивності, історизму, системності, науковості, наочності, комунікативної
спрямованості, перспективності, практичної спрямованості. Наголошено на
важливості застосування методично обґрунтованого алгоритму викладання
дисциплін гуманітарного циклу. Зокрема, виокремлено такі напрями, як використання
комунікативних завдань з метою формування дискурсивної компетентності,
інтерактивних методик, що оптимізують процес навчання, забезпечують краще
запам’ятовування, ситуаційної методики навчання, що дає змогу формувати
практичні навички та розвиток громадянських компетенцій, особистісно-
орієнтованого підходу. Відтак, система окреслених принципів і методів викладання
гуманітарних дисциплін орієнтована на формування єдиного смислового поля та
оцінного простору для студентської спільноти, інтелектуальних орієнтирів і
розуміння загальнонаціональної ідеї як о б ’єднувального фактору, а також на
самоідентифікацію і збереження національної ідентичності. The article researches deals with the principles o f teaching humanitarian disciplines
in institutions o f higher education in the context o f the implementation o f the principle o f
unity o f education and upbringing o f students. Scientific principles o f education are
designated determined taking into account considering socio-political specifics, in
particular: national orientation, objectivity, historicism, systematicity, scientificity science,
clarity, communicative orientation, perspective, practical orientation. It is Focused on the
importance o f using a methodologically based algorithm fo r teaching the disciplines o f the
humanitarian cycle. In particular, such directions called the following areas are highlighted
as the use o f communicative tasks fo r the purpose o f forming discursive competence,
interactive methods that optimize the educatio process o f education and determine better
memorization, situational methods that allow forming practical skills and developing civic
competences, as well as a person-oriented approach. So, the system o f called the stated
principles and methods o f teaching humanitarian disciplines is oriented towards the
formation o f a united semantic field and evaluation space o f the student community,
intellectual markeres and understanding o f the national idea as a unifying factor, as well as
self-identification and preservation o f national identity. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20632 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Культурологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|