DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20634

Название: Постановка мети навчання - головний чинник підвищення ефективності навчання медичної та біологічної фізики в медичних університетах
Другие названия: Setting the objectives of learning is the main factor in improving the efficiency of teaching medical and biological physics in medical universities
Авторы: Точиліна, Тетяна Миколаївна
Філіпенко, Ірина Іванівна
Строгонова, Тетяна Василівна
Tochilina, T. M.
Filippenko, I. I.
Strogonova, T. V.
Ключевые слова: мета навчання
ефективне навчання
методична система ефективного навчання
таксономія
педагогічна таксономія
педагогічна технологія
конкретизація цілей
learning goal
effective learning
methodical system of effective learning
taxonomy
pedagogical taxonomy
pedagogical technology
specification of goals
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Точиліна Т. Постановка мети навчання - головний чинник підвищення ефективності навчання медичної та біологічної фізики в медичних університетах / Т. Точиліна, І. Філіпенко, Т. Строгонова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Педагогічна. - 2023. - Вип. 29. - С. 40-43. - DOI: 10.32626/2307-4507.2023-29.40-43.
Аннотация: У пропонованій статті проаналізована проблема постановки мети навчання у процесі вивчення медичної та біологічної фізики. Розкрита роль мети, як головного чинника підвищення ефективності навчання. Розглянуті необхідні умови існування інформаційного освітнього середовища. Визначені проблеми постановки мети навчання при вивченні медичної та біологічної фізики. Проаналізовано поняття «ефективна діяльність» як діяльність з постановки й досягнення системи взаємозв’язаних цілей. Сформульовано загальні цілі вивчення дисципліни «медична та біологічна фізика» у вищому медичному навчальному закладі. Розглянуто процес цілеутворення як складну, системну діяльність з вибудовування чіткої системи цілей, яка складається з категорій та послідовних рівнів. Сформульовані вимоги до цілей ефективного навчання медичній та біологічній фізиці. Для систематизації цілей виділено три основні етапи навчання: мотиваційний, організаційний і контрольно-оцінний, та визначено послідовність конкретних педагогічних цілей для кожного етапу навчання в медичному вузі. Зроблено висновки щодо організації ефективного навчання медичній та біологічній фізики. The proposed article analyzes the problem of setting learning goals in the study of medical and biological physics. The role of the goal as the main factor in increasing the eff ectiveness of training is revealed. Considered necessary conditions for the existence of an informational educational environment. Defi nition of the problem of setting the goal of learning in the study of medical and biological physics. The concept of “eff ective activity” is analyzed as the activity of setting and achieving a system of interconnected goals. Formulated the general goals of studying the discipline “medical and biological physics” in a higher medical educational institution. The goal-setting process is considered as a complex, systematic activity to build a clear system of goals, which consists of categories and successive levels. Formulated requirements for the goals of eff ective teaching of medical and biological physics. In order to systematize the goals, three main stages of training are identifi ed: motivational, organizational, and controlevaluation, and a sequence of specifi c pedagogical goals is determined for each stage of training in a medical university. Conclusions have been made regarding the organization of eff ective teaching of medical and biological physics.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20634
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Токсикологічна та неорганічна хімія)
Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
296510-Текст статті-684170-1-10-20240110.pdf279,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь