IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20634
|
Название: | Постановка мети навчання - головний чинник підвищення ефективності навчання медичної та біологічної фізики в медичних університетах |
Другие названия: | Setting the objectives of learning is the main factor in improving the efficiency of teaching medical and biological physics in medical universities |
Авторы: | Точиліна, Тетяна Миколаївна Філіпенко, Ірина Іванівна Строгонова, Тетяна Василівна Tochilina, T. M. Filippenko, I. I. Strogonova, T. V. |
Ключевые слова: | мета навчання ефективне навчання методична система ефективного навчання таксономія педагогічна таксономія педагогічна технологія конкретизація цілей learning goal effective learning methodical system of effective learning taxonomy pedagogical taxonomy pedagogical technology specification of goals |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Точиліна Т. Постановка мети навчання - головний чинник підвищення ефективності навчання медичної та біологічної фізики в медичних університетах / Т. Точиліна, І. Філіпенко, Т. Строгонова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Педагогічна. - 2023. - Вип. 29. - С. 40-43. - DOI: 10.32626/2307-4507.2023-29.40-43. |
Аннотация: | У пропонованій статті проаналізована проблема постановки мети навчання у процесі вивчення медичної та біологічної фізики. Розкрита роль мети, як головного чинника підвищення ефективності навчання. Розглянуті необхідні умови існування інформаційного освітнього середовища. Визначені проблеми
постановки мети навчання при вивченні медичної та біологічної фізики. Проаналізовано поняття «ефективна діяльність» як діяльність з постановки й досягнення системи взаємозв’язаних цілей. Сформульовано загальні цілі вивчення дисципліни «медична та біологічна фізика» у вищому медичному навчальному закладі. Розглянуто процес цілеутворення як складну, системну діяльність з вибудовування чіткої системи цілей,
яка складається з категорій та послідовних рівнів. Сформульовані вимоги до цілей ефективного навчання
медичній та біологічній фізиці. Для систематизації цілей виділено три основні етапи навчання: мотиваційний, організаційний і контрольно-оцінний, та визначено послідовність конкретних педагогічних цілей для
кожного етапу навчання в медичному вузі. Зроблено висновки щодо організації ефективного навчання медичній та біологічній фізики. The proposed article analyzes the problem
of setting learning goals in the study of medical and biological
physics. The role of the goal as the main factor
in increasing the eff ectiveness of training is revealed.
Considered necessary conditions for the existence of an
informational educational environment. Defi nition of the
problem of setting the goal of learning in the study of
medical and biological physics. The concept of “eff ective
activity” is analyzed as the activity of setting and
achieving a system of interconnected goals. Formulated
the general goals of studying the discipline “medical
and biological physics” in a higher medical educational
institution. The goal-setting process is considered as a
complex, systematic activity to build a clear system of
goals, which consists of categories and successive levels.
Formulated requirements for the goals of eff ective
teaching of medical and biological physics. In order to
systematize the goals, three main stages of training are
identifi ed: motivational, organizational, and controlevaluation,
and a sequence of specifi c pedagogical goals
is determined for each stage of training in a medical
university. Conclusions have been made regarding the
organization of eff ective teaching of medical and biological
physics. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20634 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Токсикологічна та неорганічна хімія) Наукові праці. (Медичної фізики)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|