DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20753

Название: Модернізація освітніх програм навчання медичних працівників для роботи з СHAT-GPT
Другие названия: Modernization of educational programs of training of medical employees for working with SHAT-GPT
Авторы: Лисецький, Б. Л.
Зубова, Марія Сергіївна
Олексієнко, Алла Валеріївна
Lysetskyi, B. L.
Zubovа, M. S.
Oleksiienko, A. V.
Ключевые слова: медична сфера
цифровізація
інноваційні технології
штучний інтелект
освітні ресурси
medical field
digitalization
innovative technologies
artificial intelligence
educational resources
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Лисецький Б. Л. Модернізація освітніх програм навчання медичних працівників для роботи з СHAT-GPT / Б. Л. Лисецький, М. С. Зубова, А. В. Олексієнко // Перспективи та інновації науки. Педагогіка. Психологія. Медицина. - 2024. - N 4. - С. 1325-1337. - https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-16(34)-1325-1337.
Аннотация: дослідженні розглянуто проблему використання інновацій у оновленні освітніх програм медичних закладів вищої освіти (ЗВО) для формування необхідної цифрової компетентності лікаря у подальшій діяльності. Актуальність дослідження пов’язана із постійним розвитком інформаційних технологій, які вносять зміни в систему освіти та в усі сфери людської діяльності, зокрема, медичну. Метою статті є з’ясування значення і впливу освітньої системи на подальшу діяльність лікаря із використанням інновацій, а саме Chat-GPT (Generative Pre-trained Transformer). У основних результатах дослідження виявлено, що штучний інтелект заохочує розвиток дослідницького мислення та креативності здобувачів освіти. Водночас полегшує створення симуляцій та віртуальних лабораторій. Здобувачі освіти можуть вивчати різні медичні теми та предмети у віртуальному середовищі. Досліджено, що Chat-GPT з’явився нещодавно і є інноваційною технологією-трансформером, яка використовується для генерування тексту, відштовхуючись від результатів тренування з людиною. Доведено, що Chat-GPT безпосередньо пов’язаний зі штучним інтелектом, бо є одним із його представників, і має свої переваги та недоліки. Проаналізовано ефективність впровадження Chat-GPT у освітні програми медичних ЗВО з розвитком подальших знань, умінь і компетентностей у діяльності лікаря з даною інновацією. У дослідженні розглянуто, що є важливим для випускників медичних навчальних закладів. До цього відносять: уміння користуватися інформаційними системами, зокрема Chat-GPT, у своїй майбутній професійній діяльності. Це важливо, оскільки це дозволить медикам оптимізувати свою роботу в цілому, покращить діагностику захворювань, синтезувати дані з електронних карток пацієнтів, передбачити стан здоров’я певною мірою та надасть доступ до великих обсягів медичної інформації. У висновках подано важливість створення і постійне оновлення якісного і результативного освітнього середовища, що в сучасних умовах означає залучення інноваційних інструментів, які можуть підвищити якість роботи лікарів і медичної сфери в Україні загалом. The research examines the problem of using innovations in updating educational programs of medical higher education institutions for the formation of the necessary digital competence of the doctor in further activities. The relevance of the research is related to the constant development of information technologies, which bring changes to the education system and to all spheres of human activity, in particular, medical. The purpose of the article is to clarify the importance and influence of the educational system on the further activities of the doctor using innovations, namely the GPT (Generative Pre-trained Transformer) chatbot. In the main results of the study, it was found that the GPT chatbot appeared recently and is an innovative transformative technology that is used to generate text based on the results of training with a human. It has been proven that the GPT chatbot is directly related to artificial intelligence, as it is one of its representatives, and has its advantages and disadvantages. The effectiveness of the introduction of the GPT chatbot into the educational programs of medical higher education institutions with the development of further knowledge, skills and competences in the activity of a doctor with this innovation was analyzed. The study considered what is important for graduates of medical schools. This includes: the ability to use information systems, in particular the GPT chatbot, in your future professional activity. This is important because it will allow doctors to optimize their work as a whole, improve the diagnosis of diseases, synthesize data from electronic patient records, predict the state of health to a certain extent and provide access to large volumes of medical information. The conclusions show the importance of creating and constantly updating a high-quality and effective educational environment, which in modern conditions means the involvement of innovative tools that can improve the quality of work of doctors and the medical field in Ukraine in general.
Описание: Олексієнко А. В. - https://orcid.org/0000-0002-5095-6065
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20753
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c1325-1327.pdf1,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь