DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра терапії та кардіології ННІПО >
Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20770

Название: Аналіз ефективності засвоєння теоретичних знань і практичних навичок лікарями-інтернами за допомогою технології віртуального пацієнта «Body Interact» в умовах викликів сьогодення
Другие названия: Analysis of the efficiency of theoretical knowledge and practical skills acquisition by intern doctors using the “Body Interact” virtual patient simulator in the conditions of today’s challenges
Авторы: Колесник, Михайло Юрійович
Михайловський, Ярослав Максимович
Kolesnyk, M. Yu.
Mykhailovskyi, Ya. M.
Ключевые слова: лікарі-інтерни
онлайн навчання
офлайн навчання
технологія віртуального пацієнта
теоретичні знання
практичні навички
ефективність
intern doctors
online learning
offline learning
virtual patient technology
theoretical knowledge
practical skills
efficiency
Дата публикации: 2024
Издатель: Запорізький державний медико-фармацевтичний університет
Библиографическое описание: Колесник М. Ю. Аналіз ефективності засвоєння теоретичних знань і практичних навичок лікарями-інтернами за допомогою технології віртуального пацієнта «Body Interact» в умовах викликів сьогодення / М. Ю. Колесник, Я. М. Михайловський // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2024. - Т. 17, №2(45). - С. 182-186. - DOI: 10.14739/2409-2932.2024.2.302338.
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати ефективність засвоєння теоретичних знань і практичних навичок лікарями-інтернами за допомогою використання технології віртуального пацієнта «Body Interact» при дистанційній (онлайн) і традиційній (офлайн) формах навчання. Матеріали і методи. До дослідження залучені 22 лікарі-інтерни другого року навчання зі спеціальності «Внутрішні хвороби», що проходили навчання на кафедрі терапії та кардіології Навчально-наукового інституту післядипломної освіти Запорізького державного медико-фармацевтичного університету у 2022–2023 рр., з них 17 навчалися в очному (офлайн), 5 – у дистанційному (онлайн) форматі. Успішність засвоєння теоретичних знань оцінювали за результатами складання державного ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК 3. Загальна лікарська підготовка». Ступінь опанування практичних компетенцій визначали шляхом проходження лікарями-інтернами сценаріїв надання медичної допомоги із застосуванням програми віртуального пацієнта «Body Interact». Результати. Встановлено, що ефективність традиційного (офлайн) і дистанційного (онлайн) навчання є зіставною з погляду засвоєння теоретичних знань, про що свідчать однакові результати державного ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК 3. Загальна лікарська підготовка». Результати складання державного ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК 3. Загальна лікарська підготовка» і застосування програми віртуального пацієнта «Body Interact» не мали кореляційного зв’язку. Це може свідчити про недостатню репрезентативність тестового оцінювання щодо опанування практичних навичок. Традиційне (офлайн) навчання лікарів-інтернів є ефективнішим щодо опанування практичних навичок, що підтверджують кращі результати проходження сценаріїв надання медичної допомоги із застосуванням програми віртуального пацієнта «Body Interact» у групі традиційного (офлайн) порівняно з групою дистанційного (онлайн) навчання. The aim of the work is to evaluate the efficiency of theoretical knowledge and practical skills acquisition by intern doctors using the body interact virtual patient simulator in distance (offline) and traditional (online) form of education. Materials and methods. The study involved 22 interns in the second year of study of the specialty “Internal Diseases”. 17 of them studied in offline format, 5 – in distance (online) format. The efficiency of theoretical knowledge acquisition was evaluated based on the results of the Integrated License exam “KROK 3. General Medical Training”. The efficiency of practical skills acquisition was determined by passing scenarios of providing medical care using the virtual patient simulator “Body Interact”. Results. It has been established that the effectiveness of traditional (offline) and distance (online) learning is comparable in terms of theoretical knowledge acquisition which is evidenced by the comparative results of passing the Integrated License exam “KROK 3. General Medical Training”. The results of passing the state license integrated exam “KROK 3. General medical training” and the virtual patient “Body Interact” had no correlation, which indicates the insufficient representativeness of the test assessment regarding the practical skills acquisition. Traditional (offline) learning is more effective in practical skills acquisition, which is confirmed by the better results of passing scenarios of providing medical care using the virtual patient program “Body Interact” in the group of traditional form of education compared to the group of online learning.
Описание: Колесник М. Ю. - ORCID ID: 0000-0001-7566-1899; Михайловський Я. М. - ORCID ID: 0000-0002-1310-8585.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20770
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c182-186-0.pdf918,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь