|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра патологічної фізіології з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Патологічна фізіологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21023
|
Название: | Огляд інтеграції цифрових технологій у медичну освіту |
Другие названия: | Overview of the digital technology integration in medical education |
Авторы: | Ганчева, Ольга Вікторівна Грекова, Тетяна Анатоліївна Мельнікова, Ольга Валеріївна Каджарян, Єлизавета Віталіївна Hancheva, O. V. Hrekova, T. A. Melnikova, O. V. Kadzharian, Ye. V. |
Ключевые слова: | медична освіта новітні технології студенти-медики академічна успішність medical education new technology medical students academic performance |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Харків : НФаУ |
Библиографическое описание: | Огляд інтеграції цифрових технологій у медичну освіту / О. В. Ганчева, Т. А. Грекова, О. В. Мельнікова, Є. В. Каджарян // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. ст. V наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, присвяч. пам’яті проф. О.В. Пєшкової (18-19 квіт. 2024 р., м. Харків). - Харків : НФаУ, 2024. - Вип. 5. - С. 140-143. |
Аннотация: | Суттєві зміни у підходах до викладання та вивчення медичних дисциплін із застосуванням мобільних пристроїв, віртуальної реальності та відео відіграють важливу роль у медичній освіті. Метою цієї роботи є огляд передумов впровадження, значення й аналіз ефективності новітніх освітніх технологій у проблемно-орієнтованих навчальних програмах медичних дисциплін. Пошук повних текстів статей англійською мовою з 2019 по 2024 рік проводився у базах даних PubMed, Web of Science, Scopus і Google Scholar за ключовими словами. Визначено, що тенденція використання цифрових технологій розвинулась у відповідь на численні виклики, що постали перед медичною освітою у мінливому технологічному оточенні, і дистанційне навчання стало головним інструментому системі постійної і безперервної освіти, бо не обмежене часом і простором. Процес викладання студентам-медикам може бути покращений за допомогою використання комп’ютерного та стимуляційного навчання, персональних цифрових пристроїв та ігор, моделювання віртуальної реальності. Підготовка майбутнього лікаря передбачає використання технологій для додипломної, післядипломної та безперервної медичної освіти з такими перевагами, як реалістична візуалізація, зворотній зв’язок, командна робота, стандартизація оцінок і документація поведінки та результатів, адаптація до індивідуальних або групових потреб навчання. Педагогам варто поєднувати принципи навчання та технологічні освітні інструменти в медичній освіті. Significant changes in approaches to teaching and learning medical disciplines with the use of mobile devices, virtual reality and video play a considerable role in medical education. The purpose of this work is to review the prerequisites for implementation, significance and analysis of the latest educational technology effectiveness in problem-oriented educational programs of medical disciplines. The search for full-text articles in English from 2019 to 2024 was conducted in PubMed, Web of Science, Scopus, and Google Scholar databases using the keywords: "medical education," "new technologies," "medical students," "academic success." The trend of using digital technologies has been found to develop in response to numerous challenges faced by medical education in a changing technological environment, as well as distance learning has become the main tool in the system of continuing education, being unlimited by time or space. The teaching process for medical students can be improved by using computer-based and stimulation learning, personal digital devices, games and virtual reality simulations. The training of future clinicians involves the use of technologies for undergraduate, postgraduate and continuing medical education with advantages such as realistic visualization, feedback, teamwork, standard assessments and documentation of behavior and results, adaptation to individual or group learning needs. Teachers should combine didactic principles and technological tools in medical education |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21023 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Патологічна фізіологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|