IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра лабораторної медицини ННІПО >
Наукові праці. (Лаб. медицина ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21046
|
Название: | Інноваційні методи освітнього простору для підготовки спеціаліста післядипломної освіти за спеціальністю лабораторна медицина |
Авторы: | Воронцова, Лоліта Леонідовна Коваленко, Вікторія Анатоліївна Остапенко, Андрій Олексійович Козачук, Олександр Сергійович |
Ключевые слова: | сучасний освітній процес післядипломна підготовка метод кейсів |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Інноваційні методи освітнього простору для підготовки спеціаліста післядипломної освіти за спеціальністю лабораторна медицина : [стаття] / Л. Л. Воронцова, B. А. Коваленко, А. О. Остапенко, О. С. Козачук // Грааль науки. - Вінниця - Відень : ГО “Європейська наукова платформа”; НУ“Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці”, 2024. - N 40 : Scientific vector of various sphere’ development: reality and future trends : Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference, 07.06.2024. - С. 485-489. - https://doi.org/10.36074/grail-of-science.07.06.2024.078. |
Аннотация: | У статті представлено реалізацію практично-орієнтовного підходу
навчання, зокрема застосування кейс-методу в післядипломній підготовці фахівців з
лабораторної медицини. Кейс-технологія є конкретним прийомом моделювання
реальних ситуативних обставин в обсязі одного практичного заняття або семінару,
поєднуючи професійну та навчальну діяльності, та є ефективним способом розвинення
креативних здібностей здобувачів освіти. Одним з найкращих способів викликати
зацікавленість фахівців лабораторної медицини є розгляд конкретного кейсу, якій
включає необхідність спілкування з викладачем та колегами, вирішення на занятті
конкретних проблемних ситуацій, які змодельовані як можливі в медичній практиці.
Різноманітний арсенал наближених до природних ситуацій, що відбуваються в процесі
роботи в лабораторії, відкривали нові горизонти у підвищенні кваліфікації слухачів та
оцінки її рівня, а професіоналізм, теоретична складова та практичний досвід викладача
в роботі з кейсами напряму впливає на успішність тих, хто навчається. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21046 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Лаб. медицина ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|