|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21369
|
Название: | Виховання майбутніх лікарів засобами іноземної мови |
Другие названия: | Education of future doctors using foreign languages |
Авторы: | Орел-Халік, Юлія Владиславівна |
Ключевые слова: | засіб комунікації іноземна мова виховні резерви мисленнєво-мовленнєва діяльність опанування мови заклад вищої освіти means of communication foreign language educational supply thinking and speech activity language acquisition institution of higher education |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Орел-Халік Ю. В. Виховання майбутніх лікарів засобами іноземної мови / Ю. В. Орел-Халік // Інноваційна педагогіка. - 2024. - Т. 2, N 67. - С. 147-150. - https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/67.2.2. |
Аннотация: | У статті розглянуто сутність виховання
майбутніх лікарів засобами іноземної мови.
Встановлено, що цей процес багатогранний та різноплановий.
Обґрунтовано, причинно-наслідкові відношення між поняттями «мова» і «культура».
Показано,що іноземна мова як засіб комунікації між представниками різних народів і культур має вивчатися в нерозривній єдності зі
світом і культурою народів, які спілкуються
цією мовою.
З’ясовано, що мовленнєва картина світу
складається з трьох компонентів – дійсності, мислення і мови, опанування іноземною мовою це перехід від однієї культури до
іншої.
Доведено, що іноземна мова несе в собі значні
виховні та розвиваючі можливості для збагачення інтелектуального, емоційного, морального, естетичного світу людини тощо, а
також великий потенціал для формування та
розвитку професійної орієнтації тих, хто здобуває вищу освіту за певним фахом.
Нами визначено, що використовуючи на
заняттях з іноземної мови різні мовні ігри,
афоризми, лінгвістичні загадки тощо, викладач має можливість розвивати інтерес студентів як до окремих філологічних фактів,
явищ, парадигм, так і до мови в цілому.
У статті проаналізовано три основні практичні мети навчання іноземної мови, які не
тільки сприяють засвоєнню лінгвістичних
знань, умінь і навичок, але спрямовані на підвищення загальної професійної компетентності, збагачення емоційної і пізнавальної
сфери майбутнього фахівця.
Вважаємо, що вивчення іноземної мови
сприяє моральному, трудовому, естетичному вихованню і в цьому, на нашу думку,
полягає виховна мета вивчення іноземної
мови. У процесі навчання іноземної мови
здійснюється і трудове виховання, тобто
формуються навички та уміння інтелектуальної праці.
Нами визначено, що опанування мови поза
середовищем, в якому спілкуються цією
мовою, вимагає створення уявних ситуацій,
що сприяє розширенню кругозору студентів, підвищує їх культуру.
Таким чином, виховання студентів під час
вивчення «Іноземної мови» відбувається
саме через залучення їх до іншої семіотичної системи, якою є нерідна мова, а також
інформація, яка одержана за її допомогою і
яка не виявляє прямих зв’язків із мовою, але
пов’язана з різноманітними галузями людської діяльності. The article examines the essence of education of
future doctors by means of a foreign language. It
has been established that this process is multifaceted
and diverse. The cause-and-effect relationship
between the concepts of “language” and
“culture” are substantiated.
It is shown that foreign language as the means
of communication between representatives of
different nations and cultures should be studied
in inseparable unity with the world and culture of
people who communicate in this language.
It was found that the speech pattern of the world
consists of three components – reality, thinking
and language, learning a foreign language is a
transition from one culture to another.
It has been proved that foreign language carries
significant educational and opportunities
for enriching the intellectual, emotional, moral,
aesthetic world of a person, etc., as well as a
great potential for the formation and development
of the professional orientation of those
who obtain higher education in a certain specialty.
We determined that by using various language
games, aphorisms, linguistic riddles, etc. in foreign
language classes, the teacher has the
opportunity to develop students’ interest both in
individual philological phenomena, paradigms,
and in the language as a whole.
The article analyzes three main practical goals of
learning a foreign language, which not only contribute
to the assimilation of linguistic knowledge,
abilities and skills, but are aimed at increasing
the general professional competence, enriching
the emotional and cognitive sphere of the future
specialist.
We believe that learning foreign language contributes
to moral, labor, and aesthetic education,
and in our opinion, it is the educational goal. Skills
and abilities of intellectual work are formed in the
process of education.
We have determined that mastering a language
requires the creation of imaginary situations,
which helps to expand student’s horizons and
improves their culture.
Thus, the education of students during the study
of a “foreign language” occurs precisely because
of their involvement in another semiotic system,
which is a non-native language, as well as information
that is obtained with its help and that does
not reveal direct connections with language, but
is related to various fields of human activity. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21369 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|