|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21527
|
Название: | Залучення інноваційних методів навчання для мовної підготовки іноземних студентів з республіки Болгарія до ліцензованого іспиту "КРОК-1" (з досвіду Запорізького державного медико-фармацевтичного університету) |
Другие названия: | Involvement of innovative educational methods for language training of foreign students from the republic of Bulgaria to the licensed exam “Krok-1” (based on the experience of Zaporizhzhia state medical and pharmaceutical university) |
Авторы: | Рагріна, Жанна Михайлівна Репетун, Альона Костянтинівна Rahrina, Z. M. Repetun, A. K. |
Ключевые слова: | ліцензійний інтегрований іспит «Крок-1» іноземні студенти з Республіки Болгарія мовна підготовка онлайн-курс онлайн-платформа Open Edx licensed integrated exam “Krok-1” foreign students from the Republic of Bulgaria language training online course online platform |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Рагріна Ж. Залучення інноваційних методів навчання для мовної підготовки іноземних студентів з республіки Болгарія до ліцензованого іспиту "КРОК-1" (з досвіду Запорізького державного медико-фармацевтичного університету) / Ж. Рагріна, А. Репетун // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту імені Івана Франка. - Дрогобич : Гельветика, 2024. - Т. 3, Вип. 75. - С. 234-238. - https://doi.org/10.24919/2308-4863/75-3-33. |
Аннотация: | У статті розглянуто особливості вдосконалення системи мовної підготовки іноземних здобувачів освіти сучасними інтерактивними методами. Визначено залежність успішного складання ліцензійного іспиту
«Крок-1» від рівня володіння українською мовою. Розроблено концепцію поглибленої мовної підготовки шляхом
запровадження інтенсивних інтерактивних мовних курсів. Описано створення онлайн-курсу з мовної підготовки
студентів – іноземних громадян з Республіки Болгарія до інтегрованого тестового іспиту «Крок-1» на платформі Open EdX. Наголошено на перевагах означеної платформи в умовах сьогодення та необхідності опрацювання
тестових баз для ефективної підготовки до ліцензійного іспиту. Охарактеризовано структуру (8 розділів з підрозділами, які відповідають навчальним предметам іспиту: «Мовна підготовка. Фармакогнозія», «Мовна підготовка. Фармакологія», «Мовна підготовка. Фізична хімія», «Мовна підготовка. Патологічна фізіологія», «Мовна
підготовка. Мікробіологія», «Мовна підготовка. Біологічна хімія», «Мовна підготовка. Технологія ліків», «Мовна
підготовка. Фармацевтична хімія») та змістове наповнення курсу (термінологічний мінімум, дієслівний мінімум,
робота з фаховими текстами). Розкрито основні форми роботи з матеріалами онлайн-курсу. Окреслено основні
види завдань. Усі матеріали курсу автентичні та відібрано відповідно до професійних потреб іноземних студентів в умовах навчання мови за фахом. Доведено, що під час проходження онлайн-курсу в іноземних здобувачів
освіти зміцнюються знання, вдосконалюються мовні, мовленнєві та комунікативні навички, розширюється професійна лексика та розвиваються уміння працювати з фаховими текстами та тестовими завданнями з буклетів «Крок-1». Підтверджено, що створення інноваційних інтерактивних онлайн-курсів сприятиме підвищенню
ефективності мовної підготовки іноземних студентів, зокрема громадян Республіки Болгарія, до інтегрованого
тестового іспиту «Крок-1». The specific of improving the system of language training of foreign students by using modern interactive methods
was considered in the article. The connection between successful passing of the license exam “Krok-1” and the level of
Ukrainian language competence was determined. The concept of intensive language training by the implementation of
intensive interactive language courses was developed. The creating an online course for language training of foreign
students from the Republic of Bulgaria for the integrated test exam “Krok-1” on the platform Open EdX was described.
The advantages of this platform in current conditions and the necessity of studying test bases for effective preparation
for the license exam were emphasized. The structure (8 sections with subsections that are related to the exam subjects:
“Language training. Pharmacognosy”, “Language training. Pharmacology”, “Language training. Physical chemistry”,
“Language training. Pathological Physiology”, “Language Training. Microbiology”, “Language training. Biological
Chemistry”, “Language Training. Medicines Technology”, “Language Training. Pharmaceutical Chemistry”) and the
content of the course (terminological minimum, verbal minimum, work with professional texts) were characterized. The
main forms of the work with the online course materials were described. The main types of tasks were outlined. All course
material is authentic and selected according to the professional needs of foreign students in the context of language
learning for their specialty. The effectiveness of the online course was proved: foreign students improve their knowledge,
language, speech, and communication skills, expand their professional vocabulary, and develop their ability to work with
professional texts and test tasks of the booklets of “Krok-1”. The creation of innovative interactive online courses for
improving the effectiveness of language training of foreign students for the integrated test exam “Krok-1” was confirmed. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21527 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|