DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21570

Название: Перспективи застосування інструментів на основі штучного інтелекту у викладанні української мови як іноземної
Авторы: Коновальчук, Надія Олександрівна
Ключевые слова: штучний інтелект (ШІ)
технології штучного інтелекту
метод
чат GPT
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Коновальчук Н. Перспективи застосування інструментів на основі штучного інтелекту у викладанні української мови як іноземної / Н. Коновальчук // Український педагогічний журнал. - 2024. - N 3. - С. 160-166. - https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-3-160-166.
Аннотация: У статті висвітлюються можливості застосування технологій на основі штучного інтелекту для викладання української мови, як іноземної. У представленій роботі проаналізовані джерела за останні 5 років, присвячені технології штучного інтелекту та її застосуванню у галузі освіти, вітчизняних та зарубіжних науковців, розглянуті основні виклики та проблеми, які ставить перед системою освіти розвиток технологій штучного інтелекту, такі як проблема академічної недоброчесності та шляхи запобігання таким випадкам, зміни й впливи, які несе штучний інтелект у суспільство, зокрема в професії викладача та методиста, трансформації методів та стилю роботи представників цих професій, а також можливості, які відкриває перед освітянами штучний інтелект, такі як поглиблення диференційованого підходу та індивідуалізації навчання, створення інклюзивного середовища для студентів із особливими потребами (супровід та допомога таким студентам), позааудиторний супровід та репетиторство студентів, автоматизація освітнього процесу та допомога в адмініструванні, плануванні занять та аналітиці результатів, допомога викладачам і методистам у створенні навчальних матеріалів (інтерактивних ігор, відеофільмів, різних типів завдань тощо). Також приділяється увага можливостям ChatGPT у навчанні мови, наприклад імітація живої бесіди, збагачення лексики, відпрацювання граматики з наступним аналізом та розбором помилок, пошук текстів та відео певної тематики тощо. Також приділяється увага потенціальним можливостям штучного інтелекту для вивчення української мови та літератури, наприклад відтворення особистостей діячів науки та культури для інтерв’ювання їх студентами, створення штучних особистостей для відпрацювання навичок професійного та побутового спілкування та ін. Піднімається питання академічної доброчесності та викликів, які ставить розвиток технологій штучного інтелекту, необхідність упровадження нових форм та методів контролю, здатних запобігти випадкам академічної недоброчесності: перевага усного опитування над іншими формами контролю, проведення дискусій зі студентами на тему завдання, вимагання виходників (чернеток) завдання тощо.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21570
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Мовна підготовка)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
_2024_03_14.pdf604,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь