|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21772
|
Название: | Сучасні підходи аптечних закладів до побудови тривалих стосунків зі споживачами фармацевтичної продукції та покращення фармацевтичної допомоги |
Другие названия: | Modern approaches of pharmacies to building long-term relationships with consumers of pharmaceutical products and improving pharmaceutical care |
Авторы: | Ткаченко, Наталя Олександрівна Зарічна, Тамара Пантелеймонівна Маганова, Тамара Валеріївна Червоненко, Наталія Михайлівна Tkachenko, N. O. Zarichna, T. P. Mahanova, T. V. Chervonenko, N. M. |
Ключевые слова: | аптечні заклади фармацевтична допомога лояльність фармацевтичні послуги соціологічне опитування pharmacies pharmaceutical care loyalty pharmaceutical services sociological survey |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Сучасні підходи аптечних закладів до побудови тривалих стосунків зі споживачами фармацевтичної продукції та покращення фармацевтичної допомоги / Н. О. Ткаченко, Т. П. Зарічна, Т. В. Маганова, Н. М. Червоненко // Фармацевтичний часопис. - 2024. - N 4. - С. 73-81. - https://doi.org/10.11603/2312-0967.2024.4.14990. |
Аннотация: | Мета роботи – аналіз сучасних підходів аптечних мереж до побудови тривалих стосунків зі споживачами фармацевтичної продукції задля визначення
можливих шляхів покращення фармацевтичної допомоги у період воєнного
стану та післявоєнний період.
У роботі застосували методи інформаційного пошуку, критичного та порівняльного аналізу, опитування, дедукції та індукції, узагальнення й інтерпретації результатів.
Матеріали і методи: публікації вітчизняних та закордонних науковців з досліджуваного питання, офіційні web-сторінки найбільших аптечних мереж України та регіонального рівня, результати анкетування відвідувачів аптек.
Результати й обговорення. Проаналізовано наявні сучасні програми лояльності (програми турботи) найбільших вітчизняних аптечних мереж, фармацевтичних підприємств-виробників та фармацевтичних підприємств-дистрибуторів. З’ясовано, що всі аналізовані програми є дуже схожими між собою і не
впливають на задоволеність споживачів та не допомагають аптечним мережам будувати тривалі стосунки зі споживачами фармацевтичної продукції. The aim of the work. The objective of this work is to analyze modern approaches used by pharmacies in building longterm
relationships with pharmaceutical product consumers, to identify potential avenues for improving pharmaceutical care
both during martial law and in the post-war period.
Materials and Methods. The study employed methods of information retrieval, critical and comparative analysis, surveys,
deduction and induction, as well as generalization and interpretation of results.
Results and Discussion. The materials used in the study include publications by domestic and foreign scholars on
the subject, official websites of major national and regional pharmacy chains in Ukraine, and results from surveys conducted
among pharmacy visitors.
Current loyalty (or care) programs of major domestic pharmacy chains, pharmaceutical manufacturers, and pharmaceutical
distribution companies were analyzed. It was found that all the analyzed programs exhibit significant similarities and do
not effectively impact consumer satisfaction or facilitate long-term relationship-building between pharmacies and their
pharmaceutical product consumers. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21772 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|