|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра інфекційних хвороб >
Наукові праці. (Інфекційні хвороби) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22005
|
Название: | Досвід використання інформаційно-дистанційних технологій у навчальному процесі в умовах війни |
Другие названия: | Experience of using information and distance technologies in the educational process in the conditions of war |
Авторы: | Оніщенко, Тетяна Євгенівна Рябоконь, Олена Вячеславівна Фурик, Олена Олександрівна Білокобила, Світлана Олександрівна Онищенко, В. Ф. Onishchenko, T. E. Ryabokon, O. V. Furyk, O. O. Bilokobyla, S. O. Onyshchenko, V. F. |
Ключевые слова: | освіта в умовах війни інформаційно - дистанційні технології кейс-технології education in times of war information and distance technologies case technologies |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Досвід використання інформаційно-дистанційних технологій у навчальному процесі в умовах війни / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик, С. О. Білокобила, В. Ф. Онищенко // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2023-2024. - Т. 92, Вип. I. - С. 114-122. - https://doi.org/10.38014/osvita.2023.92.10. |
Аннотация: | У статті наведений досвід використання
інформаційно-дистанційних технологій у навчальному процесі
закладів вищої освіти в умовах війни. Проаналізовані та
показані відмінності дистанційного навчання від традиційного,
їх переваги і недоліки. У зв’язку з реорганізацією освіти в
Україні визначені основні напрями розвитку дистанційного
навчання та проблеми їх реалізації в умовах війни. Показано,
що ефективність дистанційного навчання визначається не
тільки засобами інформаційно-дистанційних технологій, а й
використанням таких педагогічних методів, які реальні для
впровадження в освітній процес в умовах війни. The article presents the experience
of using information and distance technologies in the educational
process of higher education institutions during the war. The differences
between distance learning and traditional education, their
advantages and disadvantages are analyzed and shown. In connection
with the reorganization of education in Ukraine, the main directions
of development of distance learning and the problems of their
implementation in the conditions of war are identified. It is shown that
the effectiveness of distance learning is determined not only by the means of information and distance technologies, but also by the use
of such pedagogical methods that are realistic for implementation in
the educational process in the conditions of war. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22005 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Інфекційні хвороби)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|