DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22032

Название: Медіапродукт як результат сформованості медіакомпетентності майбутніх лікарів
Другие названия: Media product as a result of the formation of media competence of future doctors
Авторы: Мурзіна, Олена Анатоліївна
Murzina, O. A.
Ключевые слова: медіакомпетентність
доклінічна професійна підготовка
медіапростір
медіапродукт
медіасередовище
медіазасоби
медіатехнології
media competence
preclinical professional training
media space
media product
media environment
media tools
media technologies
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Мурзіна О. А. Медіапродукт як результат сформованості медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. А. Мурзіна // Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. - 2025. - Вип. 217. - С. 154-160. - 10.36550/2415-7988-2025-1-217-154-160.
Аннотация: статті розглянуто поняття «медіапродукт», визначено його науковий контекст; висвітлені погляди науковців стосовно окресленого поняття. Зазначено, що будь-яка діяльність передбачає створення продукту, що є показником високого чи низького рівня володіння будь-яким процесом, включаючи й професійну діяльність взагалі. Оскільки сучасна молодь медіазасоби використовує переважно в якості розважальних засобів, то важливою задачею постає навчити майбутніх лікарів вдало застосовувати отриману медіаінформацію. Робота з медіа за допомогою оперування ключовими знаннями, прийомами та навичками при роботі з програмним забезпеченням; інноваційні та конструктивні практичні підходити є підґрунтя та запорука створення результативного й науково- оснащеного медіапродукту, який допоможе майбутнім лікарям підвищити ефективність своєї професійної діяльності. Тому доклінічна професійна підготовка майбутніх лікарів в медичному університеті має надати ґрунтовну базу що для оволодіння теоретичними знаннями, набуття практичного досвіду в галузі медіа з метою створення власного медіапродукту професійного спрямування. Практична діяльність надає можливість майбутнім лікарям ознайомитися з головними принципами, правилами роботи медіа; актуалізувати знання стосовно видів медіа, виокремити методичний їх профіль; оволодіти семіотикою мовою медіа; модернізувати теоретичні знання відповідно до вимог сучасної освіти. Отже, створення медіапродукту унеможливлюється без практичної діяльності. Зауважимо, що будь-які знання в сфері медіа мають ціннісне значення для майбутніх лікарів, а особливо, якщо вони набуті під час практичної діяльності. Тому, результатом творчої медійної діяльності є створення власного медіапродукту, який спрямований на формування медіакомпетентності. З’ясовано, що кінцевим результатом формування медіакомпетентності є здатність майбутніх лікарів створювати власний медіапродукт із подальшим використанням його у професійній діяльності. The article considers the concept of “media product” and defines its scientific context; it highlights the scintific views regarding the outlined concept. It is noted that any activity involves the creation of a product is an indicator of a high or low level of mastery of any process, including professional activity in general. Since nowadays young people use media mainly as entertainment, an important task is to teach future doctors to apply the received media information successfully. The basis and the key for creation of effective and scientifically equipped media product, which will help future doctors increase the efficiency of their professional activities, include operation of key knowledge, techniques and skills when working with software and innovative and constructive practical approaches to work with media. Therefore, preclinical professional training of future doctors at a medical university should provide a solid basis for mastering theoretical knowledge and opportunity to gain practical experience in the field of media in order to create their own media product on specific professional purpose. Practice activity provides an opportunity for future doctors to study main principles, rules of media work; update knowledge about types of media, identify their methodological profile; master the semiotics of the media language; modernize theoretical knowledge in accordance with the requirements of modern education. Consequently, the creation of a media product is impossible without practice activity. It should be noted that any knowledge of media is valuable for future doctors, especially if it is acquired during practice activity. Therefore, the result of creative media activity is the creation of their own media product, which is aimed at the formation of media competence. It was found that the final result of the formation of media competence is the ability of future doctors to create their own media product with its further use in professional activity.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22032
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2089-Текст статті-4066-1-10-20250216.pdf867,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь