DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22268

Название: Маркетингові дослідження методів діагностики раку передміхурової залози
Авторы: Парченко, Марина Вікторівна
Бушуєва, Інна Володимирівна
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Парченко М. В. Маркетингові дослідження методів діагностики раку передміхурової залози / М. В. Парченко, І. В. Бушуєва // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. м. Львів, 9-10 черв. 2024 р. - Львів : Львівський науковий форум, 2024. - С. 84-86.
Аннотация: Мета дослідження полягає у проведенні комплексного маркетингового аналізу ОМТ у терапії РПЗ та визначенні основних методів діагностики для виявлення даного захворювання.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22268
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с84-86.pdf807,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь