DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22321

Название: The use of gender-neutral pronouns in English during teaching of international students
Другие названия: Питання використання гендерно-нейтральних займенників в англійській мові під час навчання іноземних студентів
Авторы: Makyeyeva, L. V.
Gromokovska, T. S.
Popazova, O. O.
Murzina, O. A.
Aliyeva, O. H.
Pototska, O. I.
Макєєва, Людмила Валеріївна
Громоковська, Тетяна Сергіївна
Попазова, Олена Олександрівна
Мурзіна, Олена Анатоліївна
Алієва, Олена Геннадіївна
Потоцька, Олена Іванівна
Ключевые слова: gender-neutral pronouns
English language
teachers
equality
international students
гендерно-нейтральні займенники
англійська мова
викладачі
рівність
іноземні студенти
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: The use of gender-neutral pronouns in English during teaching of international students / L. Makyeyeva, T. Gromokovska, O. Popazova, O. Murzina, O. Aliyeva, O. Pototska // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 227-239. - https://doi.org/10.31494/2412-9208-2022-1-1-230-239.
Аннотация: The use of language is important in pedagogy, especially teachers' appeals to students, because they work with a large number of people and it depends on them how they will treat each other in the future, they set an example and create a favorable atmosphere in the group. Later, students also reproduce this in everyday life and in interpersonal relationships. So in the 21st century, they began to pay more attention to this and be tolerant, polite to each other, appreciate personal space and choice of sexual orientation and gender. The study was conducted by an anonymous survey of 300 foreign students (mostly from India, Nigeria, Morocco and Zambia) 1st and 2nd year students of Zaporizhia State Medical University studying in English and 15 teachers of the same university (from different departments) teaching in English. The study found that teachers have a low level of awareness of gender-neutral denominators in English. The reason may be that English is not a native language and is not their main subject and object of increased interest. Also, teachers have mature male or female roles, being psychologically and socially mature. Most students, on the other hand, are not only aware of gender-neutral pronouns, but are also ready to use them in class and in everyday life. Also, most students agree that teachers play an important role in cultivating gender-neutral language. In conclusion, it is proposed to organize courses for teachers and develop methodical recommendations, review materials for classes to use gender-non-deterministic language. In addition, teachers should be encouraged not only to use gender-neutral language but also to inspire students to do so, for example by starting an introductory class on a course by introducing themselves and pronoun that reflects their gender status and asking students about their names and pronouns they wanted to be addressed by. Важливе значення в педагогіці має використання мови, а особливо звертань учителів до студентів, адже вони працюють з великою кількістю людей та від них залежить, яке відношення один до одного буде в подальшому, вони подають приклад та створюють сприятливу атмосферу в групі. У подальшому студенти відтворюють це також у повсякденному житті та в міжособистісних стосунках. Тож у 21 сторіччі почали більше звертати на це увагу та бути толерантними, взаємно ввічливими, цінувати особистий простір та вибір сексуальної орієнтації й статі. Дослідження проводилося шляхом анонімного анкетування 300 іноземних студентів (в основному з Індії, Нігерії, Марокко та Замбії) 1 та 2 курсу Запорізького державного медичного університету, які навчаються англійською мовою, та 15 викладачів того ж університету (з різних кафедр), які викладають англійською мовою. За результатами дослідження виявилось, що викладачі мають низький рівень обізнаності про гендерно-нейтральні знаменники в англійській мові. Причиною може бути те, що англійська мова для них не рідна і не є їх основним предметом та об’єктом підвищеного інтересу. Також викладачі мають сталі чоловічі чи жіночі ролі, будучи психологічно та соціально зрілими. Більшість студентів навпаки не тільки обізнані про гендерно-нейтральні займенники, а й вже готові їх використовувати на заняттях та в повсякденному житті. Також більшість студентів згодні з твердженням, що викладачі відіграють важливу роль у розповсюдженні гендерно-нейтральної мови. Як висновки, запропоновано організовувати курси для викладачів та розробити методичні рекомендації, переглянути матеріали до занять задля використання гендерно-недетермінованої мови. Крім того, слід заохочувати вчителів не лише використовувати гендерно нейтральну мову, а й надихати на це учнів, наприклад, починати вступне заняття на курсі зі знайомства з вказанням займенника, який відображає їх гендерний статус та запитувати студентів про їх імена та займенники, за якими вони б хотіли щоб до них звертались.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22321
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)
Наукові праці. (Гістологія, цитологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
The_use_of_gender-neutral_pronouns_in_English_during_teaching_of_international_students.pdf317,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь