|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мікробіології, вірусології та імунології >
Наукові праці. (Мікробіологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22576
|
Название: | Проблема білінгвізму й чистоти мовлення викладачів закладу вищої медичної освіти при навчанні іноземних студентів |
Другие названия: | The issue of bilingualism and speech purity among lecturers of higher medical education institutions in teaching foreign students |
Авторы: | Крупєй, Кристина Сергіївна Krupiei, K. S. |
Ключевые слова: | білінгвізм суржик сленг іноземні студенти вивчення українською мови вища медична освіта викладачі медичного університету bilingualism surzhyk slang international students Ukrainian language learning higher medical education medical university lecturers |
Дата публикации: | 2025 |
Библиографическое описание: | Крупєй К. С. Проблема білінгвізму й чистоти мовлення викладачів закладу вищої медичної освіти при навчанні іноземних студентів / К. С. Крупєй // Вісник науки та освіти (Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія"). - 2025. - N 2. - С. 1084-1096. - https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-2(32)-1084-1096. |
Аннотация: | Викладання фахових дисциплін україномовним іноземним
студентам у вищій медичній освіті є складним завданням, що потребує
врахування мовних, когнітивних та культурних особливостей здобувачів
освіти. Ключовими принципами ефективного навчального процесу є
одномовність, зрозумілість, демонстративність, свідомість та професійна
спрямованість. Одним з основних чинників, що впливає на якість засвоєння
знань, є мовний бар’єр, зокрема недостатнє володіння студентами
українською мовою на належному рівні й нечиста мова викладачів. Teaching professional disciplines to Ukrainian-speaking
international students in higher medical education is a complex task that requires
consideration of the linguistic, cognitive, and cultural characteristics of the
learners. Key principles for an effective learning process include monolingualism,
clarity, demonstrability, awareness, and professional orientation. One of the main
factors affecting the quality of knowledge acquisition is the language barrier,
specifically insufficient proficiency in the Ukrainian language among students
and mixed language used by lecturers.
Survey results indicate that for international medical university students,
the key criteria for a successful teacher include proficiency in Ukrainian,
academic achievements, and professional experience. At the same time,
emotional expressiveness, gestures, and a sense of humor facilitate material
comprehension, while strictness and high demands evoke mixed feelings. The
main challenges during practical lessons are the language barrier, lack of
individual approach from the lecturer, and insufficient connection between theory
and practice. Students seek not only in-depth knowledge from their instructors
but also expect to see interactive, lively presentation of the material. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22576 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мікробіологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|