|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22591
|
Название: | Особливості підготовки студентів-іноземних громадян до іспиту крок 1 з англійського субтесту |
Другие названия: | Peculiarities of preparing dental foreign students for the licensing exam Step 1 from English subtest |
Авторы: | Трегуб, Світлана Євгенівна Trehub, S. Ye. |
Ключевые слова: | студенти-іноземні громадяни модель ліцензійний іспит Крок 1 англійський субтест foreign students model Step 1 licensing exam English subtest |
Дата публикации: | 2025 |
Библиографическое описание: | Трегуб С. Є. Особливості підготовки студентів-іноземних громадян до іспиту крок 1 з англійського субтесту / С. Є. Трегуб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2025. - Вип. 98. - С. 160-164. - https://doi.org/10.32782/1992-5786.2025.98.26. |
Аннотация: | Стаття присвячена особливостям підготовки студентів-іноземних громадян до інтегрованого
ліцензійного іспиту Крок 1 з англійського субтесту спеціальності 221 «Стоматологія». Предметом
дослідження є багатокомпонентна система підготовки яка дозволить сформувати у студентів-іноземних громадян уміння працювати з фаховою іншомовною інформаціє та виконувати завдання різного рівня складності. Наголошено на моделі підготовки до англійської частини іспиту Крок 1, яка
включає основні три аспекти, а саме, організація проведення практичного заняття з іноземної мови
за професійним спрямуванням (ІМПС); основна навчально-методична література; система вправ для
тренування, закріплення та контролю отриманих знань. Кожний аспект передбачає комплексність
і системність, що призводить до успішного складання іспиту Крок 1 з англійського субтесту спеціальності 221 «Стоматологія». Ретельно сплановане практичне заняття з урахуванням індивідуальних особливостей кожного студента; застосування відповідних навчально-методичних матеріалів,
а також комплексна система вправ дозволяє студентам-іноземцям засвоїти відповідну профільну
лексику за тематикою розділу, який включає фаховий текст; 10 тестових питань на розуміння
інформації; 10 вправ: 6 вправ на знання і підбір лексики, деякі з них з латино-грецьким компонентом,
1 вправа на говоріння, 3 вправи на різні види читання (ознайомче, вивчаюче, пошукове, переглядаюче), 1 вправа на словотворення. Така структура і подача навчального матеріалу дає підгрунтя для
формування, розвитку та реалізацію отриманих знань з фахових лексичних одиниць і граматичних
явищ при підготовці до складання англійського субтесту з ліцензійного іспиту «Крок 1» для студентів-іноземних громадян за спеціальністю 221 «Стоматологія». Запропоновано і проаналізовано
приклад комплексу різних видів тренувальних вправ, тестів різного рівня складності які спрямовані
на розуміння та виокремлення певної інформації під час роботи з загально-медичним текстом за
фахом «Gingivitis». У статті приділяється особлива увага фаховому тексту і різним видам вправ,
спрямованих на перевірку прочитаної інформації. На наш погляд, така трьох компонентна модель з
підготовки майбутніх стоматологів іноземців до англійського субтесту з ліцензійного іспиту Крок 1
за спеціальністю 221 «Стоматологія» дає всі необхідні інструменти для швидкого розуміння запропонованої інформації і вибору правильних відповідей. The article is devoted to the features of foreign students’ preparation for the integrated licensing exam
Step 1 on the English subtest of the specialty 221 "Dentistry". The subject of the study is a multi-component
training system that will allow foreign students to form the ability to work with professional foreign language
information and perform tasks of varying levels of complexity. The emphasis is on the model of preparation for
the English part of the Step 1 exam, which includes three main aspects, namely, the organization of a practical
lesson in a foreign language for a professional orientation (FLPO); basic educational and methodological literature; a system of exercises for training, consolidating and controlling the acquired knowledge. Each aspect
involves complexity and systematicity, which leads to the successful passing of the Step 1 exam on the English
subtest of the specialty 221 "Dentistry". A carefully planned practical lesson taking into account the individual
characteristics of each student; the use of appropriate teaching and methodological materials, as well as a
comprehensive system of exercises, allows foreign students to master the appropriate specialized vocabulary
on the topic of the unit, which includes a professional text; 10 test questions on understanding information;
10 exercises: 6 exercises on knowledge and vocabulary selection, some of them with a Latin-Greek component,
1 exercise on speaking, 3 exercises on different types of reading (introductory, learning, search, review),
1 word formation exercise. Such a structure and presentation of the educational material provides a basis for
the formation, development and implementation of the acquired knowledge of professional lexical units and
grammatical phenomena in preparation for taking the English subtest of the licensing exam "Step 1" for the
foreign students in the specialty 221 "Dentistry". An example of a complex of various types of training exercises,
tests of different levels of complexity aimed at understanding and isolating certain information while working
with a general medical text in the specialty "Gingivitis" is proposed and analyzed. The article pays special
attention to the professional text and various types of exercises aimed at checking the read information. In
our opinion, such a three-component model for preparing future foreign dentists for the English subtest of the
Step 1 licensing exam in the specialty 221 "Dentistry" provides all the necessary tools for quick understanding
of the proposed information and choosing the correct answers. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22591 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|