DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Наукова періодика ЗДМУ >
Запорожский медицинский журнал/Zaporozhye medical journal >
2012. ZMJ >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/2292

Название: Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функцій
Авторы: Мнушко, З. М.
Бабічева, Г. С.
Пестун, І. В.
Ключевые слова: маркетингові функції
аптечні мережі
працівники аптек
робочий час
маркетолог
маркетинговые функции
аптечные сети
работники аптек
рабочее время
marketing functions
pharmacy chains
pharmacy workers
working time
marketer
Дата публикации: 2012
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Мнушко З. М. Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функцій / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева, І. В. Пестун // Запорож. мед. журн. - 2012. - N 5. - С. 99-104.
Аннотация: Досліджено витрати робочого часу фахівців аптечних підприємств на маркетингову діяльність, складено загальний баланс витрат робочого часу спеціалістів на посадах завідувачів аптек, їх заступників, провізорів (фармацевтів) з відпуску лікарських засобів, а також провізорів з функціями інформаторів. Запропоновано напрямки підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій в аптечних мережевих структурах. Обґрунтовано доцільність введення посади маркетолога або провізора з функціями маркетолога до штату аптечної мережі. Розроблено моделі розподілу робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функцій. Исследованы затраты рабочего времени специалистов аптечных предприятий на маркетинговую деятельность, составлен общий баланс затрат рабочего времени специалистов на должностях заведующих аптек, их заместителей, провизоров (фармацевтов) по отпуску лекарственных средств, а также провизоров с функциями информаторов. Предложены направления повышения эффективности решения маркетинговых функций в аптечных сетевых структурах. Обоснована целесообразность введения должности маркетолога или провизора с функциями маркетолога в штат аптечной сети. Разработаны модели распределения рабочего времени работников аптек, задействованных в выполнении маркетинговых функций. The expenses of working time of pharmacy's specialists on marketing activities have been investigated, the total balance of expenses of time of pharmacies' heads, their deputies, pharmacists and pharmacists with the functions of the informants has been compiled. Directions of improving the effectiveness of solutions of marketing functions in pharmacy chains have been proposed. The expediency of the introduction of positions of marketer or pharmacist with marketer functions in staff of pharmacy chain has been substantiated. The models of distribution of working time of pharmacies employees involved in the performance of marketing functions have been worked out.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/2292
Располагается в коллекциях:2012. ZMJ

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
zmj_1205_99-104.pdf413,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь