DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23390

Название: Інтерактивні технології у викладанні англійської мови студентам вищих навчальних закладів
Другие названия: Interactive technologies in teaching english to students of higher educational institutions
Авторы: Орел-Халік, Юлія Владиславівна
Антонюк, М. А.
Єрмакова, Н. М.
Гембарук, А. С.
Худенко, О. М.
Orel-Khalik, Yu. V.
Antoniuk, M. A.
Yermakova, N. M.
Gembaruk, A. S.
Khudenko, O. M.
Ключевые слова: інтерактивні технології
викладання англійської мови
комунікативна компетентність
вища освіта
мультимедійні засоби
інноваційні методи
активне навчання
interactive technologies
teaching English
communicative competence
higher education
multimedia tools
innovative methods
active learning
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Інтерактивні технології у викладанні англійської мови студентам вищих навчальних закладів / Ю. Орел-Халік, М. А. Антонюк, Н. М. Єрмакова, А. С. Гембарук, О. М. Худенко // Перспективи та інновації науки. Педагогіка. Психологія. Медицина. - 2025. - N 9. - С. 733-741. - https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-9(55)-733-741.
Аннотация: У статті здійснено комплексне дослідження значення та практичного застосування інтерактивних технологій у процесі викладання англійської мови студентам закладів вищої освіти. Підкреслюється, що сучасні освітні умови вимагають від викладача відмови від суто репродуктивних методів навчання та орієнтації на активні, комунікативно спрямовані форми роботи, які забезпечують підвищення мотивації студентів, сприяють розвитку їхньої іншомовної комунікативної компетентності та формують уміння працювати з інформацією в умовах глобалізованого світу. Розкрито сутність інтерактивного навчання як педагогічного процесу, що ґрунтується на співпраці, діалозі та активній взаємодії всіх учасників освітнього середовища. Особливу увагу приділено аналізу сучасних інструментів, які оптимізують процес вивчення іноземної мови: мультимедійним засобам навчання, онлайн-платформам та сервісам, інтерактивним завданням різного рівня складності, груповим проєктам, рольовим іграм, тренінгам та дискусіям. Визначено, що використання таких засобів сприяє створенню сприятливої атмосфери навчання, у якій студенти відчувають себе активними учасниками освітнього процесу, набувають навичок критичного та креативного мислення, формують здатність аргументовано висловлювати власну позицію та ефективно взаємодіяти в команді. Окремо акцентовано увагу на тому, що інтерактивні методи сприяють розвитку міжкуль- турної комунікації, підвищенню рівня академічної та професійної мобільності, формуванню навичок самостійного здобуття знань і відповідальності за результати навчальної діяльності. Впровадження інтерактивних технологій розглядається як важлива передумова модернізації освітнього процесу, що забезпечує його відповідність вимогам сучасного інформаційного суспільства та світовим освітнім стандартам. Зроблено висновок, що інтерактивні технології у викладанні англійської мови у вищій школі виступають невід’ємною складовою інноваційної методики, яка гармонійно поєднує традиційні підходи з новітніми засобами навчання. Їхнє застосування підвищує результативність освітнього процесу, сприяє формуванню конкурентоспроможних фахівців, здатних до ефективної комунікації англійською мовою в професійній та міжкультурній сферах. The article presents a comprehensive study of the importance and practical application of interactive technologies in the process of teaching English to students of higher education institutions. It is emphasized that modern educational conditions require the teacher to abandon purely reproductive teaching methods and focus on active, communicatively oriented forms of work that increase students' motivation, contribute to the development of their foreign language communicative competence and form the ability to work with information in a globalized world. The essence of interactive learning as a pedagogical process based on cooperation, dialogue and active interaction of all participants in the educational environment is revealed. Special attention is paid to the analysis of modern tools that optimize the process of learning a foreign language: multimedia teaching aids, online platforms and services, interactive tasks of varying levels of complexity, group projects, role-playing games, trainings and discussions. It was determined that the use of such tools contributes to the creation of a favorable learning atmosphere in which students feel themselves active participants in the educational process, acquire critical and creative thinking skills, form the ability to reasonedly express their own position and effectively interact in a team. Special attention is paid to the fact that interactive methods contribute to the development of intercultural communication, increasing the level of academic and professional mobility, forming skills for independent acquisition of knowledge and responsibility for the results of educational activities. The introduction of interactive technologies is considered an important prerequisite for the modernization of the educational process, ensuring its compliance with the requirements of the modern information society and global educational standards. It is concluded that interactive technologies in teaching English in higher education are an integral part of innovative methods that harmoniously combine traditional approaches with the latest teaching tools. Their use increases the effectiveness of the educational process, contributes to the formation of competitive specialists capable of effective communication in English in professional and intercultural spheres.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23390
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c733-741.pdf968,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь