DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій >
Наукові праці. (Медична інформатика) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/2544

Название: Ефективність виконання комп’ютерно-генерованих вправ з дисципліни «Інформаційні технології в фармації» на основі когнітивних прототипів
Авторы: Рижов, Олексій Анатолійович
Попов, Андрій Миколайович
Ключевые слова: когнітивний прототип
дистанційне навчання
інтелектуальна навчальна система
ефективність навчання
Дата публикации: Дек-2014
Издатель: Медична інформатика та інженерія
Библиографическое описание: Рижов О. А. Ефективність виконання комп’ютерно-генерованих вправ з дисципліни «Інформаційні технології в фармації» на основі когнітивних прототипів / А. О. Рижов, А. М. Попов // Медична інформатика та інженерія, 2014 — N 1, С. 91-97.
Аннотация: У статті представлено розроблену технологію навчання. Показано ефективність представлення навчальних дек- ларативних знань на основі прототипів когнітивних структур людини для підвищення якості трансферу знань у системі студент–комп’ютер. Результати підтвердили гіпотезу про якісніше та швидкіше засвоєння навчальних декларативних знань із предмета, представлених у вигляді прототипів когнітивних структур людини. Побудована лінія тренду на діаграмі успішності студентів контрольної та експериментальної груп протягом десяти занять засв- ідчила стабільне прискорення нарощування рівня засвоєння знань студента
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/2544
ISSN: 1996-1960
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медична інформатика)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Informatyka_4'2014_Popov.pdf336 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь