DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії >
Наукові праці. (Фармацевтична хімія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/3089

Название: Маркетингові дослідження національного ринку лікарських засобів кардіологічної дії
Авторы: Зарічна, Тамара Пантелеймонівна
Бідненко, Олександр Сергійович
Ключевые слова: маркетинг
дослідження
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Зарічна Т. П. Маркетингові дослідження національного ринку лікарських засобів кардіологічної дії / Т. П. Зарічна, О. С. Бідненко // Здобутки та перспективи управління фармацевтичною системою : зб. матеріалів наук.-практ. конференції 25-26 вересня 2014 р. - Львів, 2014. - С. 49-50.
Аннотация: Маркетингове дослідження національного ринку лікарських засобів кардіологічної дії показало, що українські виробники поставляють на вітчизняний ринок лише 70% препаратів кардіологічної дії, але при цьому вони витримують високий рівень конкуренції із зарубіжними фурмами-виробниками.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/3089
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)
Наукові праці. (Фармацевтична хімія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
selection (7).pdf62,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь