IRZSMU >
Наукова періодика ЗДМФУ >
Запорізький медичний журнал / Zaporozhye medical journal >
2014. ZMJ >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/400
|
Название: | Особливості педагогічного спілкування на етапі адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ |
Другие названия: | Особенности педагогического общения на этапе адаптации иностранных студентов к обучению в ВУЗе Peculiarities of pedagogic communication on the stage of foreign student’s adaptation to study in higher educational institution |
Авторы: | Тихоновський, Олександр Володимирович Тихоновский, А. В. Tikhonovskiy, O. V. |
Ключевые слова: | іноземні студенти адаптація педагогічне спілкування иностранные студенты адаптация педагогическое общение foreign students adaptation pedagogic communication |
Дата публикации: | 2014 |
Издатель: | ЗДМУ |
Библиографическое описание: | Тихоновський О. В. Особливості педагогічного спілкування на етапі адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ / О. В. Тихоновський // Запорож. мед. журн. - 2014. - N 2. - С. 132-134. |
Аннотация: | Узагальнено проблеми психологічної адаптації іноземних студентів до навчання в медичному виші, зроблено спробу розробки рекомендацій для викладачів щодо удосконалення професійно-педагогічного спілкування з іноземними студентами.
Обобщены проблемы психологической адаптации иностранных студентов к обучению в медицинском ВУЗе, сделана попытка разработки рекомендаций для преподавателей по совершенствованию профессионально-педагогического общения с иностранными студентами.
Problems of psychological adaptation of foreign students to study in higher educational institution are summarized, an attempt of development of recommendations for teachers in improvement of professionally pedagogic communication with foreign students was made. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/400 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармакологія та МР) 2014. ZMJ
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|