DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій >
Наукові праці. (Медична інформатика) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4353

Название: До питання про психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання лікарів-педіатрів на післядипломному етапі
Другие названия: К вопросу о психологических и социальных аспектах дистанционного обучения врачей-педиатров на последипломном этапе
То the problem of psychological and social aspects of distance learning pediatrician postgraduate on stage
Авторы: Рижов, Олексій Анатолійович
Котлова, Юлія Валентинівна
Іванова, Катерина Олексіївна
Левчук, Тетяна Олегівна
Рыжов, А. А.
Котлова, Ю. В.
Иванова, Е. А.
Левчук, Т. О.
Ryzhov, O. A.
Kotlova, Yu. V.
Ivanova, K. O.
Levchuk, T. O.
Ключевые слова: дистанційна освіта
післядипломна медична освіта
дистанционное образование
последипломное медицинское образование
distance education
postgraduate medical education
Дата публикации: 2016
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: До питання про психологічні та соціальні аспекти дистанційного навчання лікарів-педіатрів на післядипломному етапі / О. А. Рижов, Ю. В. Котлова, К. О. Іванова, Т. О. Левчук // Медична інформатика та інженерія. - 2016. - № 2. - С. 33-36. - DOI: http://dx.doi.Org/10.11603/mie.1996-1960.2016.2.6479
Аннотация: В статті подано психологічні і соціальні аспекти дистанційного навчання (ДН) лікарів-педіатрів на післядипломному етапі. Дослідження проводилося шляхом анкетування. Зазначено, що основним мотивом навчання для більшості лікарів є професійне зростання, а перспективним методом навчання є ДН. Респонденти вказали позитивні сторони ДН: зручність (гнучкий графік, можливість підвищувати свою кваліфікацію без відриву від виробництва), економічність, постійне надходження нової сучасної інформації та можливість негайно нею скористатись. В статье представлены психологические и социальные аспекты дистанционного обучения (ДО) врачей- педиатров на постдипломном этапе. Исследование проводилось путем анкетирования. Отмечено, что главным мотивом обучения для большинства врачей является профессиональный рост, а перспективным методом обучения является ДО. Респонденты выделили положительные стороны ДО: удобство (гибкий график, возможность повышать свою квалификацию без отрыва от производства), экономичность, постоянное поступление новой современной информации и возможность незамедлительно ею воспользоваться. In the article the psychological and social aspects of the controlled from distance educating (DE) of doctors of pediatricians are presented on the postgraduate education. Research was conducted by a questionnaire. It is marked that by main reason to educating for most doctors there is a professional height, and is DE the perspective method of educating. Respondents distinguished positive parties DE: comfort (flexible chart, possibility to promote the qualification without tearing away from a production), economy, quickness of receipt of new modern information, also possibility immediately to use her.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4353
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Дитячі хвороби ННІПО)
Наукові праці. (Медична інформатика)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mii_2016_2_33-36.pdf284,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь