DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4445

Название: Порівняльний аналіз міждисциплінарних зв’язків та можливості їх використання в процесі викладання біофізики
Другие названия: Comparative analysis of interdisciplinary connections and possibilities of their use in the process of biophysics teaching
Авторы: Prokopchenko, O. E.
Lukina, H. M.
Mikaelyan, G. R.
Прокопченко, Олександр Євгенович
Лукіна, Ганна Михайлівна
Мікаєлян, Геннадій Ромеович
Ключевые слова: біофізика
методика викладання
міжпредметні зв’язки
англомовна форма навчання
biophysics
teaching methodics
interdisciplinary connections
English-speaking study
тези
Дата публикации: 2016
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: Прокопченко О. Є. Порівняльний аналіз міждисциплінарних зв’язків та можливості їх використання в процесі викладання біофізики / О. Є. Прокопченко, Г. М. Лукіна, Г. Р. Мікаєлян // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 250-251.
Аннотация: На основі встановлення міжпредметних зв’язків надано методичні рекомендації щодо підвищення ефективності аудиторного процесу навчання. Виявлення і формування елементів міждисциплінарних зв’язків в процесі викладання дисципліни «Біофізика» сприяє оптимізації, надає можливість корегування навчального навантаження та мотивованого сприйняття студентами природничих дисциплін. For purpose of academic program and teaching of “Biophysics” methodics optimization comparative analysis of modules of natural sciences cycle for preparation direction “General medicine” is represented. On the basis of determination of connection between subjects methodical recommendations about effectiveness of auditorium study process rise are given. Exposure and forming of the elements of connections between subjects in the process of discipline “Biophysics” teaching promotes of optimization due to correction of academic load, motivated perception of natural sciences by students.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4445
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ТДМУ_том1_250-251.pdf274,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь