DSpace About DSpace Software
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра нормальної фізіології >
Наукові праці. (Нормальна фізіологія) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4463

Название: Електронний посібник, як новітній засіб навчання
Другие названия: Electronic manuals as a new instructional medium
Авторы: Сухомлінова, Ірина Євгенівна
Тихоновська, Марина Анатоліївна
Тихоновський, Олександр Володимирович
Кірсанова, Олена Валентинівна
Єрьоміна, Алла Кузьмівна
Чугін, Сергій Вячеславович
Sukhomlinova, I. Ye.
Tihonovska, M. A.
Tihonovskiy, O. V.
Kirsanova, E. V.
Yeryomina, A. K.
Chugin, S. V.
Ключевые слова: тези
Issue Date: 2016
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: Електронний посібник, як новітній засіб навчання / І. Є. Сухомлінова, М. А. Тихоновська, О. В. Тихоновський, О. В. Кірсанова, А. К. Єрьоміна, С. В. Чугін // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 285-286.
Аннотация: Вивчення теоретичних предметів студентом-медиком є невід ємним етапом формування його, як майбутнього лікаря. Формування клінічного мислення студентів медичного факультету починається з вивчення теоретичних дисциплін. Підготовка фахівців високої якості є головною метою навчального процесу. Глибоке вивчення теоретичних предметів є запорукою формування базису для подальшого розуміння та вивчення клінічних предметів, формування клінічного мислення та формування високоякісних спеціалістів [2]. Серед основних умов, які визначають ефективність досягнення цієї мети особливе місце посідають методи навчання. Ефективність використання методів навчання в сучасній школі значною мірою обумовлене наявністю матеріально-технічних засобів. У вік комп ютеризації одним з найбільш зручним у використанні є електронний посібник. Study of theoretical subjects by the medical student is an inherent stage of his formation as a future doctor. Formation of the clinical thinking of the medical faculty students starts from the study of the theoretical disciplines. Preparation of the highly qualified specialists is a main goal of the studying process. Deep learning of the theoretical subjects is a the key to formation of a basis for further understanding and study of clinical subjects, formation of a clinical thinking and formation of the highly qualified specialists[2]. Among the basic conditions, which determine efficiency of achieving this goal, special place is given to methods of study. Efficiency of usage of the studying methods in the contemporary school is mainly determined by the availability of the supplies. In the computer age an electronic manual is the most convenient medium to use.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4463
Appears in Collections:Наукові праці. (Анатомія людини)
Наукові праці. (Загальна гігієна)
Наукові праці. (Мікробіологія)
Наукові праці. (Фармакологія та МР)
Наукові праці. (Нормальна фізіологія)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ТДМУ_том1_285-286.pdf274,28 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback