DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра інфекційних хвороб >
Наукові праці. (Інфекційні хвороби) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4515

Название: Етапи розвитку дистанційної освіти в медицині
Другие названия: Stages of distance education in medicine
Авторы: Фурик, Олена Олександрівна
Рябоконь, Олена Вячеславівна
Оніщенко, Тетяна Євгенівна
Ушеніна, Ніна Степанівна
Савельєв, Валерій Григорович
Furyk, O. O.
Ryabokon, Е. V.
Onishchenko, T. Е.
Ushenina, N. S.
Savelyev, V. G.
Ключевые слова: тези
Дата публикации: 2016
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: Етапи розвитку дистанційної освіти в медицині / О. О. Фурик, О. В. Рябоконь, Т. Є. Оніщенко, Н. С. Ушеніна, В. Г. Савельев // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 307-308
Аннотация: У статті наведені основні етапи розвитку дистанційної освіти в медицині. Першим методом, що був впроваджений була предметно - орієнтована система (blended learning), або змішане навчання, в рамках якої студент отримує знання і самостійно онлайн, і очно з викладачем. Наступна методика - системно-орієнтований підхід, або flipped classroom - принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу студентами відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя. Третій етап - впровадження методу кейсів (case method) - метод конкретних ситуацій, техніка навчання, що використовує опис реальних ситуацій. Проте, однією із найбільш вагомих методик при підготовці майбутнього лікаря є проблемно-орієнтоване навчання, що дозволяє засвоювати матеріал через усвідомлення та розуміння реальних клінічних випадків на прикладі віртуальних пацієнтів, при¬зводить до свідомого формування навичок самоорганізації, самонавчання і самоконтролю, підвищує рівень ставлення до при¬дбання професійних знань і умінь. Крім того, перспективним напрямком впровадження у медичну освіту є сучасна методика МООС (Massive open online course), яка потребує подальшого дослідження та удосконалення. In this article we show basic stages development of distance education in medicine. The first method that was implemented was the subject - oriented system (blended learning), or blended learning in which the student learns and self online and blended with the teacher. Next method - system-oriented approach or flipped classroom - teaching principle under which primary students mastering new material going home, and the time allocated to classroom work assignments, exercises, laboratory and practical studies, individual counseling teacher. The third phase - implementation Case method (case method) - method specific situations, technique training, using the description of real situations. However, one of the most important techniques in the preparation of future doctor is problem-based learning that allows to absorb material through awareness and understanding of real clinical cases by the example of virtual patients, leading to deliberate the skills of self-learning and self-control, improves attitudes to purchasing professional knowledge and skills. Also promising direction in implementing medical education is a modern technique MOOC (Massive open online course), which requires further study and improvement.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4515
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Інфекційні хвороби)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ТДМУ_том1_307-308.pdf275,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь