DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра патологічної фізіології з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Патологічна фізіологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4584

Название: Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті
Другие названия: Experience in implementation of problem-based learning in Zaporizhin state medical university
Авторы: Колесник, Юрій Михайлович
Авраменко, Микола Олександрович
Моргунцова, Світлана Андріївна
Юрченко, Іван Олексійович
Kolesnyk, Yu. M.
Avramenko, M. O.
Morhuntsova, S. A.
Iurchenko, I. O.
Дата публикации: 2016
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті / Ю. М. Колесник, М. О. Авраменко, С. А. Моргунцова, І. О. Юрченко // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 66-67.
Аннотация: Проблемно-орієнтоване навчання в українській вищій медичній освіті з’явилося відносно недавно. Зважаючи на передовий світовий досвід, можна впевнено говорити про його актуальність та інноваційність. У даній роботі висвітлено досвід Запорізького державного медичного університету щодо впровадження проблемно-орієнтованого навчання у студентів молодших курсів медичного факультету у рамках проекту 530519-Tempus-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR "Створення Міжрегіональної мережі національних центрів медичної освіти, головним напрямом яких є впровадження проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів" ("ePBLnet"). Описано особливості адаптації навчального плану, використання платформи OpenLabyrinth для створення кейсів на базі віртуальних пацієнтів, показано роль створеного Медичного освітнього центру при ЗДМУ. Problem-based learning appeared in the Ukrainian higher education fairly recently. Taking into account world’s best practices we can speak with certainty about its relevance and innovation. This work describes the experience of Zaporizhian State Medical University in PBL implementation into the junior medical students’ education in frames of Tempus project 530519-Tempus-1-2012-1- UK-TEMPUS-JPCR "Establishment of the Supra-Regional Network of the National Centers in Medical Education, focused on PBL and Virtual Patients" (“ePBLnet”). It also depicts some peculiarities in curriculum adaptation, OpenLabirynth platform use for case development based on virtual patients and role of Medical Education Centre of ZSMU.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4584
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Фізколоїдна хімія)
Наукові праці. (Фармацевтична хімія)
Наукові праці. (Фармакологія та МР)
Наукові праці. (Патологічна фізіологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ТДМУ_том1_66-67.pdf296,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь