DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5128

Название: Інтерактивні методи викладання гістології, цитології та ембріології в медичних вищих навчальних закладах
Другие названия: Interactive educational methods in teaching of histology, cytology and embryology in the medical high school
Интерактивные методы преподавания гистологии, цитологии и эмбриологии в медицинских высших учебных заведениях
Авторы: Сирцов, Вадим Кирилович
Хитрик, Аліна Йосипівна
Федосєєва, Ольга Віталіївна
Зідрашко, Галина Анатоліївна
Syrtsov, V. C.
Hytryk, A. Y.
Fedoseeva, O. V.
Zidrashko, G. A.
Ключевые слова: Болонський процес
інтерактивний метод
студенти
Дата публикации: 2016
Издатель: Київ : КІМ
Библиографическое описание: Інтерактивні методи викладання гістології, цитології та ембріології в медичних вищих навчальних закладах / В. К. Сирцов, А. Й. Хитрик, О. В. Федосєєва, Г. А. Зідрашко // Вища медична освіта: сучасні виклики та перспективи : зб. наук. пр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (3-4 березня, 2016., м. Київ). – Київ : КІМ, 2016. – С. 226-229.
Аннотация: В даний час для реалізації освітніх систем в рамках Болонського процесу, актуальності набувають нові технології в навчанні. У даній статті викладені результати впровадження інтерактивних методів у викладанні на кафедрі гістології, цитологи і ембріології ЗГМУ.Дослідження проводилося за допомогою об'єктивного аналізу засвоєння знань студентами шляхом атестації, анкетування та незалежного опитування. Систематизуючи, що застосовуються в роботі кафедри гістології, цитолоії та ембріології ЗДМУ інтерактивні методи навчання, ми проаналізували також застосовність їх в залежності від завдань викладача, від обсягу і складності матеріалу, від кількості студентів в групі, а також від рівня підготовленості студентів і їх індивідуальних здібностей. На підставі дослідження, встановлено, що застосування інтерактивних методів у викладанні гістології, цитологи та ембріології, значно розширює можливість викладача донести до студента максимальну кількість інформації в обмежений час заняття; підвищує ефективність засвоєння знань студентам; розвиває творче мислення та підвищує інтерес до навчання. В результаті на ранньому етапі придбання медичної освіти здійснюється адаптація студентів до все зростаючим навантаженням, з'являється можливість ефективно впоратися з величезним інформаційним потоком, перед яким опиняється кожен студент-медик, розвинути гнучкість мислення, виникає мотивація студентів до набуття високого рівня знань, що дозволить в подальшому успішно завершити освіту і вирости в конкурентоспроможного спеціаліста.С метою поліпшення якості освітнього процесу, спираючись на результати власних досліджень, надано методичні рекомендації для застосування різних інтерактивних методів у викладанні гістології, цитологи та ембріології. Дана стаття буде корисна для прочитання викладачам морфологічних дисциплін, а також для викладачів інших кафедр базової медичної освіти і не тільки.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5128
ISBN: 978-617-628-051-4
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Гістологія, цитологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
16СирцовВК_226-229.pdf458,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь