|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5128
|
Название: | Інтерактивні методи викладання гістології, цитології та ембріології в медичних вищих навчальних закладах |
Другие названия: | Interactive educational methods in teaching of histology, cytology and embryology in the medical high school Интерактивные методы преподавания гистологии, цитологии и эмбриологии в медицинских высших учебных заведениях |
Авторы: | Сирцов, Вадим Кирилович Хитрик, Аліна Йосипівна Федосєєва, Ольга Віталіївна Зідрашко, Галина Анатоліївна Syrtsov, V. C. Hytryk, A. Y. Fedoseeva, O. V. Zidrashko, G. A. |
Ключевые слова: | Болонський процес інтерактивний метод студенти |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Київ : КІМ |
Библиографическое описание: | Інтерактивні методи викладання гістології, цитології та ембріології в медичних вищих навчальних закладах / В. К. Сирцов, А. Й. Хитрик, О. В. Федосєєва, Г. А. Зідрашко // Вища медична освіта: сучасні виклики та перспективи : зб. наук. пр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (3-4 березня, 2016., м. Київ). – Київ : КІМ, 2016. – С. 226-229. |
Аннотация: | В даний час для реалізації освітніх систем в рамках Болонського процесу, актуальності набувають нові технології в навчанні. У даній статті викладені результати впровадження інтерактивних методів у викладанні на кафедрі гістології, цитологи і ембріології ЗГМУ.Дослідження проводилося за допомогою об'єктивного аналізу засвоєння знань студентами шляхом атестації, анкетування та незалежного опитування. Систематизуючи, що застосовуються в роботі кафедри гістології, цитолоії та ембріології ЗДМУ інтерактивні методи навчання, ми проаналізували також застосовність їх в залежності від завдань викладача, від обсягу і складності матеріалу, від кількості студентів в групі, а також від рівня підготовленості студентів і їх індивідуальних здібностей. На підставі дослідження, встановлено, що застосування інтерактивних методів у викладанні гістології, цитологи та ембріології, значно розширює можливість викладача донести до студента максимальну кількість інформації в обмежений час заняття; підвищує ефективність засвоєння знань студентам; розвиває творче мислення та підвищує інтерес до навчання. В результаті на ранньому етапі придбання медичної освіти здійснюється адаптація студентів до все зростаючим навантаженням, з'являється можливість ефективно впоратися з величезним інформаційним потоком, перед яким опиняється кожен студент-медик, розвинути гнучкість мислення, виникає мотивація студентів до набуття високого рівня знань, що дозволить в подальшому успішно завершити освіту і вирости в конкурентоспроможного спеціаліста.С метою поліпшення якості освітнього процесу, спираючись на результати власних досліджень, надано методичні рекомендації для застосування різних інтерактивних методів у викладанні гістології, цитологи та ембріології. Дана стаття буде корисна для прочитання викладачам морфологічних дисциплін, а також для викладачів інших кафедр базової медичної освіти і не тільки. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5128 |
ISBN: | 978-617-628-051-4 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Гістологія, цитологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|