IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра факультетської педіатрії >
Наукові праці. (Факультетська педіатрія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5760
|
Название: | Роль організації педагогічного процесу в розвитку інтелектуальних здібностей студентів |
Другие названия: | The role of educational process in the development intellectual abilities of students |
Авторы: | Шумна, Таміла Євгенівна Shumna, T. Ye. |
Ключевые слова: | тези педагогічний процес педіатрія інтелектуальні здібності студенти educational process pediatrics intellectual abilities students |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Тернопільський державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Шумна Т. Є. Роль організації педагогічного процесу в розвитку інтелектуальних здібностей студентів / Т. Є. Шумна // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12-13 трав. 2016 р.) : у 2 т. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 2. – С. 198-200. |
Аннотация: | Проведений аналіз інтелектуальних здібностей 120 студентів IV та IV курсу медичного факультету попередніх років навчання сприяв пошуку нестандартних підходів в організації педагогічного процесу для максимального розкриття їх креативності. Обгрунтована необхідність застосування нестандартних методів викладання та індивідуалізованих підходів для розкриття інтелектуальних здібностей студентів в організації педагогічного процесу. Організація педагогічного процесу відіграє домінуючу роль у розкритті інтелектуальних здібностей, як вітчизняних, так і іноземних студентів, що сприяє отриманню найбільш плідних результатів в розвитку їх креативності. Це формує у майбутніх лікарів стійкий інтерес до предмету та процесу пізнання, підвищує навчальну активність, бажання творити і пізнавати, що власне і сприяє підвищенню їх мотивації до навчання.
The analysis of the intellectual abilities of 120 students IV and IV course of medical faculty of the previous years of study. This has contributed to the search for innovative approaches in the organization of educational process to maximize the development of students. The new organization educational process improves cognitive activity and perform tasks. The use in the educational process of modern diagnostic equipment allows students to learn new skills and improve their academic performance. The further development intellectual abilities of national and international students promotes reception of the best results in the development of their creativity. It forms in the future doctors interested in the subject, increases the activity and the desire to learn something new. This increases in students of motivation to learn. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5760 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Факультетська педіатрія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|