DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5934

Название: Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики
Авторы: Іванченко, Олена Зенонівна
Мельнікова, Оксана Зенонівна
Ключевые слова: проблемна ситуація; медична і біологічна фізика
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики [Текст] / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова // Мед. освіта = Medical Education : наук.-практ. журн. - 2017. - N 1. - С. 65-68. - ISSN 1681-2751.
Аннотация: У статті наведено приклади використання проблемних завдань при вивченні таких складних питань, як механізми виникнення мембранного потенціалу спокою і потенціалу дії, утворення електричного поля в тілі людини при розповсюдженні хвилі збудження у серці та інших органах, особливості транспорту речовин у біомебранах різних клітин. Показано, що вирішення проблемних завдань на заняттях з медичної і біологічної фізики має відбуватись з метою інтеграції з дисциплінами навчальної програми підготовки лікарів, зокрема з фізіологією людини та інших навчальних курсів, у яких використовуються знання про фізичні і фізико-хімічні основи процесів життєдіяльності людини, про дію на її організм фізичних факторів навколишнього середовища і принципи їх використання в медичних діагностичних і терапевтичних приладах.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/5934
ISSN: 1681-2751.
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Медична освіта, 2017.pdf367,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь